neděle 26. října 2014

Euro dog show 2014



V pátek jsem si dopřála opět skvělý den v úžasné společnosti. Tentokrát ale neplánovaně a ta společnost byla z většiny čtyřnohá :).
 A to se nedalo odmítnout! Na Brněnském výstavišti probíhala od čtvrtka do neděle European dog show 2014. Vyhlídka prohlédnout si po letech výstavu psů na úrovni s několika tisíci přihlášených krasavců, celou cestu tam i zpět příjemně proklábosit s kamarádkou/chovatelkou (jak to mi chybělo!) a hlavně se po roce a půl znovu shledat s jedním s Bronxových potomků (možná si ještě někteří z vás vzpomenete na fota úžasných sameťáčků plných záhybů, kteří se nám tu proháněli po zahradě) Dragonem, který jinak pobývá u svých páníků v Irsku
 - nešla odmítnout. No, spousta prima záležitostí přichází spontánně - tady rozhodl jediný telefonát a já jsem šťastná, že mám chápavého manžela :). Takovou akci jsem totiž potřebovala jako sůl.
Sice se mi znovu oživilo zklamání ze současného stavu plemene a nebudu se raději rozepisovat o tom, jak je smutné, že současní jedinci amerických stafordů ztrácejí původní kouzlo - a to nejen po fyzické stránce, kdy pomalu mizí charakteristické znaky jako je pevná kostra nebo výrazná krásná hlava, ale horší je vidět u takových psů absenci tolik nutné vyrovnanosti, ba dokonce náznaky bázlivosti! S radostí jsem ale v Dragonkovi viděla jeho otce - našeho Bronxe - který pro mě ve všech těchto znacích znamená naprostý ideál. Psa dobrosrdečného, tolerantního k ostatním, přátelského, energického a velice milujícího. Vstávala jsem v půl páté, celý den byla na nohou, hrbila se pod těžkou taškou na rameni (příště zase jen s batohem) a foťákem na krku, a na cestě domů už jsem díky únavě tolik nemluvila, ale neměnila bych. Užívat si dne s dlouholetou kamarádkou, se kterou nás dala dohromady právě tato krásná stvoření, mít oslintané kalhoty, křeče ve tvářích od smíchu (to už se mi dlouho nepřihodilo, díky Péťo) a být v jedné místnosti s cca sto padesáti amstaffy a těšit se domů na pořádné poňuchání těch svých - to nemělo chybu! Alespoň pár foto...











Dragonek čeká na svů čas








Dragonek v akci :)





 ...a vítěz!





Také vám vedle toho vašeho přítele (čtyřnohého, chlupatého, šupinatého, nebo se zobákem..) připadá život nějak hezčí a smysluplnější?
Děkuji moc za reakce na můj poslední příspěvek, velice mě překvapily- a to více než mile!!

Mnoho pozdravů <3

Martina






8 komentářů:

  1. My máme čtyřnohého, chlupatého kamaráda, ale králičího a je pravda, že v 99% jsme za něj rádi, ale jsou chvíle, kdy nadávám, že skončí na pekáči, jako když mi okouše podpatek nových bot, překouše dráty, nebo se dostane na stůl a okouše vše ovoce v míse! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)), to jste mě pobavila. Holt přírodě neporučíme. V našem případě devastační práce samozřejmě měly větší grády, to asi abychom je zbožňovali o to víc, když jsou zrovna roztomilí :D. Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. To musí být krasné takové setkání.
    My máme parsona russla teriéra, má 5 měsíců a je to náš poklad. Sice zatím moc neposlouchá, ale pracujeme na tom. Snažíme se ho všechno učit pozitivní metodou. Už teď je z něj super parťák, který všechny miluje.
    A souhlasím, že život s našimi čtyřnohými miláčky je prostě krásnější.
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to balzám....zvlášť když trpíte "absťákem" :). Pozitivní metody obdivuji doteď, je prima, když i přes lásku ke svému pejskovi nezapomínáte na důsledné vychování, ale berete svého mazlíka i jako parťáka a necháte ho cítit, že mu také věříte....Učím se tomu pořád, občas to není jednoduché. Ale už si život bez nich představit nedovedu.
      Krásné dny se čtyřnožcem ;), M.

      Vymazat
  3. My sme boli tiez v piatok vystavovat na EDS :) darilo sa nam vyborne, nasa Bassira sa stala Europskou vitazkou! sme na nasu bambulu moc hrdi, robi nam neustale radost! :) zdravime zo Slovenska!

    Ivo

    http://ivopadej.blogspot.sk/
    http://sayedassahra.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc Vám i krásné Bassi gratuluji k titulu, vystavování je také někdy věda..:D. Dívala jsem na oba krásné blogy ( WOW) a za vším je vidět tolik práce i lásky! Moc zdravím a přeji celé smečce moc zdraví a spokojenosti, M.

      Vymazat
    2. Dakujeme moc krasne :) ano, niekedy je to poriadne veda ale clovek to musi brat s kludom, pohodou a nadhladom a potom vsetko ide samo :)

      Vymazat
  4. ...nějak velcí pejskové :o) My máme Pražského krysaříka, alias Krysmana, a je to takové moje miminko, ač už mu je 5,5 roku...zlatíčko, co Vám budu vykládat. A pobavila jsem se prvním příspěvkem od paní Haničky, taky jsme měli králíčka Bunnyska, a miloval kabely, rázem jsme neměli ani jednu nabíječku na mobily :o) Ale byl to poklad, když chtěl, přišel se pomazlit... Ještěže ty své mazlíčky máme! Pěkný den, Štěpka

    OdpovědětVymazat