středa 8. října 2014

MY MEDICINE




I když je venku převážně nádherné babí léto, cítím nepříjemně známé oslabení na těle i na duši. Jako bych nebyla schopná ani dokončit myšlenku a mám tolik rozdělaných úkolů, na které nepřestávám myslet a o to víc mě znervózňují..Dneska jsem se ale zvládla odreagovat u focení toho, co jsem si v poslední době naordinovala. Něco hřejivého do šatníku od zn.Medicine, která mě v reálu příjemně překvapila a určitě to nebudou poslední kousky, které jsem si od ní pořídila. Zvládla jsem i ulovit tu správně velkou kabelku na výlety do města bez dětí - jen na to nejnutnější...No, tělo foťáku i s padesátkou objektivem tam dostanu, tak jsem spokojená :). Drátěná ramínka, která mi doufám pomohou udělat zase nějakou reorganizaci ve skříni a konečně i úžasný nekonečný kalendář z dílny Ma Maison Blanche, jeden z dalších perfektně stylových kousků, za který jsem vděčná samozřejmě Šárce - moc jí děkuji i za dárečky navíc a milý přátelský pozdrav, to je ta nejlepší vzpruha, kterou znám!;) A k terapii je více než nutný dostatek světla - miluju můj vysněný světelný řetěz od House Doctor
už se cítím mnohem lépe!






















Snad jste na tom s energií lépe než já! Snažím se, abych byla fit do soboty, která pro mne bude speciální nejen díky Designbloku
a já už se na ní moc těším! :)


Mějte se krásně
Martina



11 komentářů:

  1. Dobrý den:) váš blog sleduji už asi půl roku a jsem naprosto nadšená v jakem stylu fotíte a hlavně máte zařízený dům! Přesně v takovém stylu bych si klidně představovala i ten svůj a líbí se mi, že to není ten správný typický nudný český styl! Těším se na další inspirace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova, která mě těší a doufám tedy, že do budoucna nezklamu. Jak říká má mamka - na fotkách Ti všechno vypadá tak nějak líp, než ve skutečnosti :D, ale podle mě jde hlavně o to, jakým pohledem se na okolní svět díváme my;). Přeju mnoho zdaru, i v blogování! Martina

      Vymazat
  2. Marti uzijte si Designblok, mne to bohuzel nevyslo, abych se zajela podivat. Jinak se kocham porad a porad dokola, jinak to u Vas nejde :). Prima dny, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,moc Vás zdravím! Děkuji za přání, opravdu to byl obrovský zážitek a jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit. Díky a prima dny přeji i já! M.

      Vymazat
  3. Milá Martino,
    děkuji za tip. Už mám taky svou "medicínu" doma. Včera objednáno a před chvílí balíček dorazil :-) Fofrrrr!!!! :-D
    Přeji hezký víkend!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fofr, že? Zatím u mne bodují. Dokonce si i vytypují , na co koukám nejčastěji a dostávám na konkrétní kousky special slevy do mailu..prima shop. Tak obsah balíčku dělá jenom radost!
      Krásný podzim, M.

      Vymazat
  4. Martinko krása jako vždy a i já děkuji za úžasný tip už se těším na balíček.
    Krásné podzimní dny plné radosti tobě i holčičkám.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc zdravím! Tak to jsem ráda, že i Ty jsi tam našla něco sobě blízkého ;). Snad bude taková medicína fungovat :). Krásné podzimní dny všem holkám u vás ;), M.

      Vymazat
  5. Marti, přeji mnoho slunce ♥ Bylo mi ctí tě poznat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky a Tobě také! Nápodobně, já byla nadšená a těším se jen na další kolo - snad se mi opět poštěstí být přizvaná, abych si Tvé společnosti mohla užít víc;). Posílám moc pozdravů, M.

      Vymazat
  6. Martino- presne salek meho caje! Uzasne fotky a moc mile clanky, okamzite jsi si me svym citlivym a krasnym projevem ziskala.
    Navic ta bila a ta cerna kombinace, .... A ten kardigan na posledni fotce je odkud? Ten se mi taky taaak moc libi:-)))
    Veronika

    OdpovědětVymazat