čtvrtek 30. října 2014

Podzimní tvoření




Říjen byl letos u mě dá se říct měsícem tvoření. A to různorodého. Snažila jsem se zrealizovat mé představy o polštářcích do obýváku, vyrobit si další světelný řetěz (nejpříhodnější čas), dodělat paletový stolek pro kamarádku, zkusit štěstí s háčkem v ruce (zatím jsem to v životě nezkoušela a asi to mělo svůj důvod :) ), vytvořit si už pár DIY vánočních ozdobiček podle svého gusta, vnést do domácnosti trochu té mědi, dát dohromady starou tonetku a vůbec trochu pohnout s naším jídelním koutem (výsledky snad budou vidět do vánoc - letošních doufám)..no nenavymýšlela jsem si toho zrovna málo. Samozřejmě - jak se dalo očekávat - říjen u nás už v podstatě bývá ve znamení prvních pořádných viróz a všelijakých nemocí, které jedna dcerka předá spolehlivě na druhou a naopak, v nejhorším se tomu neubrání ani zbytek rodiny, dospěláci. A to se podepsalo na všem. Jen ty polštářky jsem jakž takž zvládla, jinak to bylo vše spíš o stavění lega, malování obrázků, sestavování vláčkodráhy, pečení sušenek (byly dobré, nestihla jsem nafotit) a tak podobně. Háček mám - tuším - asi trochu velký na ty špagáty, které jsem si vyhlidla a místo pufíku na sezení budu vůbec ráda, jestli někdy dokážu alespoň malý košíček třeba do koupelny:), všechny ženské háčkařky - stejně jako švadleny i ty co pletou, vyšívají apod. - mají u mě ohromný obdiv. Párala jsem asi desetkrát kompletně, rozhodně to pro mne nebyl relax, v který jsem bláhově doufala. Spíš žrout času, kterého je teď tak šíleně málo. Alespoň že halloweenské dýně se povedly. Tentokrát tu svou už Amálka zvládla téměř sama, tak z ní má dvojnásobnou radost.













Tak všem ostatním přeji dostatek zdraví, trpělivosti a úspěchů při případném tvoření ;).
Já se jdu snažit dál. 
Mnoho objetí

Martina




3 komentáře:

  1. Milá Martino, držím pěsti, abyste své představy zrealizovala! A s tím háčkem to zvládnete, já to taky zvládla...a nakonec je to taková droga :oD Přeji pěkný den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino, nepochybuji, že své představy zrealizujete a já se už teď těším na výsledek. Mimochodem dýně se moc povedly a ta poslední fotka s háčkem je pecka!! Hezký víkend, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martinko, i u nás vládne tvořivý duch, chystám se na první seznámení s jehlicemi a výrobu pufu, dle Tvých návodů bych ráda vytvořila vánoční ozdoby a lampionky (viděla bych to spíše na ty "nafukovací") a stromečkový polštářek, vlastně i já plánuji pár změn v jídelní části, no a také renovaci tácu :)) (vidíte, jak inspirativní Váš blog je :))? ), ale zatím i nás válcuje kolotoč viróz a nachlazení, už od září, tak snad se s tím nějak popereme a aspoň něco z těch velkoleppých plánů uskutečním.. To přeji i Vám, hlavně zdraví všem! Happy Halloween ,) Pavla

    OdpovědětVymazat