středa 19. listopadu 2014

Listopad




Donedávna to venku ani na podzimní čas nevypadalo- až na padající listí všude kolem :).
 Tou dobou ale nebyl prostor udělat snímky letošního podzimního hávu pro náš obývák, i když v nastávajícím adventním období se toho už nejspíš moc nezmění - kromě vánoční výzdoby, samozřejmě.
Venku řádí prudký vítr a nepřetržitý déšť, na fotografování ta nejhorší doba. Přesto jsem zkusila zvěčnit mé nové radůstky pěkně pohromadě.
 K podzimní pohodě na gauči mi poslední dobou nějak nejvíc sedne na omak příjemný samet, tak jsem si alespoň jeden hebký polštář musela opatřit . Nadchly mě prošívané od Tine K a i když jsem šicí amatér, pustila jsem se tvrdohlavě do něj. A ono to vyšlo. To mě povzbudilo k dalšímu tvoření- tentokrát z umělé kůže, kterou mám doma po kouskách na jiné DIY, které delší dobu nosím v hlavě. Bílou stranu jsem tentokrát ukryla vespod a nechala vyniknout zajímavě do modra tónovanou šedou rubové strany. Druhý polštář je také s motivem šupin, poslední dobou se mi líbí čím dál víc. Inspiraci jsem si tentokrát vzala u H&M home. Lněné už mám z dřívějška, ale přidala jsem k nim ještě  jeden malý, s penízky. Chybí mi k té partičce ještě ten pravý pléd, ale...neodolala jsem a na Nordic Day si alespoň objednala mramorové prkénko - jako podložku pod svíčky. A lístečky od Madam Stolz jsem vzala do party, jsou kouzelné. Když zapálím svíčky, nádherně se v tom světle mihotají....Myslím, že jim to sluší i s marockou mističkou. Momentálně můj listopad uprostřed obývacího pokoje :). Listí u nás padá všude. Jen doma si pohledu na něj užívám v teple a měkké náruči lnu a sametu.


































Také se ještě držíte od vánočních dekorací zpět? Já už jich mám plné oči a pinterest :).
 A doufám, že bude čas si vánoční dekorování v klidu a pěkně užít.






Mějte krásné listopadové dny!


Martina






12 komentářů:

  1. Martinka, mas to krasne, uhladne, perfektne...a sviecok nikdy nie je dost, ja ich kupujem asi aj na kila...jana

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem si teda sedla na zadek. Ty jsi šicí amatér? V tom případě pro mě už na světě neexistuje kategorie, do které bych se mohla zařadit. Máš to nejkrásnější!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, taky nechápu :) Jak může amatér ušít něco tak dokonalého? :-) Na lístečky jsem také koukala... Jsou krásné!!!!
    Přeji krásný podzim..
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. lístie u nás opadlo ,včera som ho pohrabkala a pozerám na tvoje krásne drobnosti to mramorové denko a lístočky sú úchvatný detail v celom tom zátiší a samozrejme šupinový vzor na zamaťáčiku -krásne , pekne dni E.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné to máte,ty polštáře jsou skvělý nápad a lístečky jsou kouzelné.. A.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Sametoví polštáře jsou teď ideální na zachumlání :). A i tématicky když je to výročí revoluce ;)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to nádhera, jste kouzelnice :-) a hrozitánsky šikovná, ty polštářky jsou opravdu nádherné a moc vám závidím vaši zručnost a nápaditost, hezké dny. Lenka

      Vymazat
  7. Líbí se mi použití cingrlátek na větvičky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko to je taková nádhera, jsi strašně šikovná! Moc se mi líbí ten klid a ticho v šedých odstínech a jemných vzorech a drobné lístečky na větvičce fakt nemají chybu! Opravdu kouzelný listopad! Jsem zvědavá, na Tvé Vánoce ;-). Zatím papa

    OdpovědětVymazat
  9. Lístočky sú prekrásne, keďže vždy premýšľam, ako si to, čo sa mi páči, vyrobím sama, skúsila som lístočky napodobniť. Len z výkresu a z oboch strán som ich zafarbila medenou farbou. ťahy plochého štetca som využila na vytvorenie "žilkového systému" a už mi robia radosť na vetvičkách, síce necinkajú ale nevadí :D
    Vaše fotografie sú naozaj čarovné a krásne melancholické. želám vám krásny zvyšok novembra a teším sa veľmi na vaše Vianoce ;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. To prkénko je super,to je také od Madam Stoltz? Krásné Vánoce přeji.Iva

    OdpovědětVymazat