čtvrtek 6. listopadu 2014

Návštěva v nové prodejně NILA + soutěž



U nás dnes bylo za okny dost pošmourno a to je pak lépe zůstat v teple domova. Napadlo mne ale pozvat Vás skrze své fotografie alespoň na malou návštěvu do nového a nádherného krámku na pražských Vinohradech. Tam totiž NILA v říjnu otevřela svou kamennou prodejnu - NILAstore . 

Mladou a sympatickou značku originálních bytových doplňků a módy z různých koutů světa už nejspíš budete znát. Mou pozornost například poprvé upoutala díky úžasným marockým taburetům, které také mají ve své pestré nabídce. To, co si mne pak ale doopravdy získalo,je způsob, jakým vybírají a získávají zboží pro svůj shop a určitě příběh, který stojí za vznikem této lifestylové značky.
Příběh majitelky Evy Urbanové a její výrazné změny povolání, která se rozvinula díky dojmům z výměnného pobytu v Novém Mexiku a první náčrtky nápadu na papírovém kapesníčku v letadle na cestě domů. Chuť využít své vášně pro cestování a tradiční řemesla Eva podle mě nemohla "investovat" lépe. Pokud Vám záleží nejen na kráse, ale i na rukou, které odvádí kvalitní práci, pak jste v NILA na správné adrese. Za každým výrobkem se skrývají příběhy mnoha tvůrců, kteří jsou tak za své řemeslo adekvátně odměněni. Což stojí za další dávku obdivu.

Proto jsem se opravdu nemohla dočkat, až sama NILAstore navštívím a všechny své favority uvidím naživo. Foťák jsem tentokrát doma nenechala, tak Vám mohu trochu z té příjemné atmosféry obchodu - místo popisování- raději ukázat;).




Marocké taburety vás přivítají hned při vstupu úhledně naskládané v polici přímo proti dveřím.




Kožené botky Kilim působí jako pestré originální obrázky - žádný pár není stejný,
 můžete si tedy odnést domů opravdu originální kousek do Vašeho šatníku.



Mé oči a asi největší pozornost neustále přitahovala křehká a přitom dominantní svítidla 
Ay illuminate ... aaaach.



Nesměla jsem z hledáčku vynechat ani misky se stříbrným lemem, jedna se mnou zkrátka musela i domů :). Doufám, že ji časem doplním nejen o další kolegyně, ale třeba i o jeden z úžasných šperků, který v ní pak může odpočívat.




Nadšená jsem byla i značkou Nkuku - především mangovými prkénky a zátkou s jelení hlavou,
 ta by do naší domácnosti zapadla jako na míru dělaná.




Mosazné rámečky vypadají kouzelně i samy o sobě a svou variabilitou jsou skvělým interiérovým doplňkem pro ty, 
kteří mají stejně jako já rádi změny.




 A v reálu mne naprosto uchvátil servis Freedom birds od zn.Pols Potten v mé oblíbené bílé - černé a zlaté kombinaci.




Pokud tedy máte možnost kamennou prodejnu navštívit, pak neváhejte. 
Najdete ji na adrese Korunní 91, Praha 2 - Vinohrady. Dostane se Vám kromě úžasu nad krásou zboží i příjemného uvítání a ochotného výkladu k jednotlivým výrobkům od sympatických lidí, na kterých je znát nadšení jich samotných
 - a to se v současnosti vidí už málokde.
Ostatní mohou samozřejmě vybírat i z pohodlí svého domova na internetových stránkách www.nila.cz a nebo obojí zkombinovat a svou internetovou objednávku si pak v prodejně osobně vyzvednout.

Kdybych bydlela v prostorném a světlém interiéru, snila bych o dech beroucím lustru Ay illuminate, které jsem už dříve obdivovala z nádherných fotografií, jako jsou tyto.









Více inspirace můžete najít u mě na pinterestu ;). 


A co Vy? Napište mi, jaký je Váš favorit, kousek, který byste si rádi odnesli do svého domova, záležitost, která v nabídce NILA zvýšila tep právě Vám. A můžete tak vyhrát i 20% slevu na nákup v NILA.
Stačí mi jen nechat pod tímto článkem komentář s odpovědí na mou otázku + svou emailovou adresu, na které vás pak sympaťačky z NILA mohou kontaktovat a domluvit se na předání výhry.
Vítěze/ku sama vylosuji z komentářů splňujících tyto podmínky a napsaných do 20.11.2014.

Budu se těšit na Vaše odpovědi a držím palce ;)

Martina






32 komentářů:

  1. Milá Martino, pro mě značku NILA před nedávnem objevila má dcera. Vaše fotky z interiéru obchodu jsou krásné, stejně tak jako každý Váš příspěvek. Mně se z nabídky značky NILA nejvíce líbí nádobí, překrásné jsou právě ty misky se střibrným lemem a konvička s hrnečky s motivem klícek a zlatými detaily. Potom samozřejmě taburety. Jistě by toho bylo víc. Zkouším štěstí o poukaz na tu příjemnou 20% slevu, jež by se teď před Vánocemi jistě hodila. ;) Mějte se hezky. Vlasta
    vlasta.satrapova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino, o obchodě Nila už také vím, ale zatím jsem se nedostala k tomu, abych si pořádně prohlédla, co všechno nabízí. Tak moc děkuji za procházku obchodem Vašima očima. Nejvíc mě zaujaly misky se stříbrným okrajem, mangová prkénka, mosazné rámečky.... A pak hlavně všechny šperky jsou úžasné... Nevím, nevím, co bych si vybrala dřív :-D
    Také zkouším štěstí :-)
    Hezký den!!!
    Šárka
    Sarka.Rouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti,
    věcí, které by se mi z obchodu líbily, by bylo moc...☺
    Ale naprosto mě zvedly ze židle bambulkové přehozy a proužkované nádobí.
    Měnila jsem v posledních třech měsících interiér naší kuchyně a obývacího prostoru a některé barevné kombinace by se mi moc hodily ☺☺☺
    Měj hezký den, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Martino,
    za srdce mně chytnul servis Freedom birds, krása...a taky taburety...a taky mangové prkénka...mosazné rámečky....hezký den, Táňa
    tatiana.strnadlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Diky za krasne zdokumentovani pro nas mimoprazske B-) pro me jsou nej ty misky se stribrnym lemem...
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti děkuji za soutěž. Já bych určitě neodolala mističkám a rámečkům. Martina
    barabasca.made@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. krasny obchod! mrkla som aj do e-shopu (je aj slovensky, hura!) a tie indigo vankuse su nadherne! aj zelena taburetka!!! a tu na tychto obrazkoch ma uplne ocarili nausnice od Joanna Cave - vidite tie kruzky s paisley? ooo, a tie velke, co su pod nimi! a samozrejme etericky luster ay illuminate. no krasa!
    ak nevadi, ze som zo Slovenska, rada sa zapojim: schamka@yahoo.com
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, mě nejvíce zaujaly prkénka, servis s ptáčky - mám pro ně velkou slaabost..a to už i má 16 měs. dcera:))). Dále jsou super ty misky a taky módní doplňky! :))) Mějte se krásně, těším se na další články... vždy jsou naprosto skvělé a inspirující...děkuji.
    Vendula
    vendula.kubacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, Martino.
    Děkuji Vám za Váš blog, který je pro mě obohacením. U nás doma by se krásně vyjímal bílý marocký taburet.
    Přeji Vám krásný podzim!
    Dita
    ditakrivkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, stránky obchodu znám a už nějaký ten pátek toužím po bílém taburetu a černých miskách se stříbrným lemem. Ježíšek prý na mne myslí a určitě by ho potěšila případná sleva..
    Pěkný víkend!
    Bára
    rihova.bar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pane jo, to je pokušení. Líbí se mi snad úplně všechno, ale krom taburetů - na které budu mít asi až v příštím životě se mi nevíce líbí právě ty misky - ty se stříbrným okrajem ale i ty s pruhy od polls potten.... Alena
    frale@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý deň, Váš blog som zaregistrovala po reportáži v Marianne bydlení a hneď som sa stala pravidelnou návštevníčkou. Obchod Nila ma uchvátil, marocký taburet sa stal mojím must have doplnkom a tento týždeň mi môj manžel urobil predčasné Vianoce a želanie mi splnil. Úplne ho milujem :) Ale teraz by moju dušičku potešil "bambulkový" prehoz, sú nádherné. Ale keby aj nie, som rada, že som sa konečne odvážila okomentovať Váš inšpiratívny blog. Veľmi ma potešil Váš návod na prelamované lampióny a už mi obývačku zdobí lampiónová reťaz. Takže určite viac takýchto kreatívnych diy nápadov. Krásny deň Vám. Jana Sitárová
    jjannina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Martino, moje volba je jasná. Bušrutky, Bušrutky a ještě jednou Bušrutky.
    Zdraví
    Zdena
    Zdena13@post.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Martino, tento komentar pisu uz podruhe, tak doufam, ze mi ho opet blogger nesmaze:-)
    Obchod Nila sleduji jiz delsi na FB a do obchodu na Vinohradech se chystam uz od jeho samotneho otevreni. Strasne se mi libi servis Freedom Birds, na tom se spolecne shodneme, prkenka, krasne misticky, ale tesim se i na etnicke sperky, ktere mam hlavne k minimalistickýu obleceni hrozne rada.
    Diky teto soutezi jsem objevila tvuj blog, tak se tesim, az si jej pomalu proctu.
    Mej se krasne,
    Veronika z Blog.kafeadort.cz
    Kafeadort@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moc zdravím ....Martinko
    jelikož se v Praze pohybuji často tak jsem velmi ráda , že jste nás tak krásnými fotkami nalákala k návštěvě takové krásy v obchodě Nila
    mne nejvice uřaroval servis freedom birds ....v kombinaci se zlatou mi až bere dech.
    Blanka
    volf.blanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Martino,

    mě už dlouho leží v hlavě jejich marocké taburety. Ten bílý nemá prostě chybu!!! možná bych se nebránila ani nějakému výraznějšímu :)

    Klára
    klarysska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Martinka fotoreportáž sa TI vydarila, eshop mám už mám prejdený párkrát...do Prahy sa asi tak skoro nedostanem:))majú krásnu keramiku, hebké plédy, puf by sa mi tiež hodil:)), botky kilimky sú fakt originálne a krásne si predstavila ich šperky, sú jemné a krásne, díky za foto, Marcela
    kavickamarcela@gmail.com
    http://macahome5.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Vážená paní Martino, jsem jasný "kafař", ale mít doma alespoň jeden šálek z kolekce Bathing girls, to by byl můj šálek čaje .... Děkuju za Váš blog, jste pro mě inspirací .... Alena
    ajasteinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Matino,
    všechno zboží je tak krásné ...ach.Chtěla bych všechno! Porcelánový servis s klíckami, kozačky i šperky, taburet....
    staniekl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za tip! Mít neomezený rozpočet a mít na to prostory, šla bych asi taky do toho "drátěného" světla, ale jinak mě naprosto maximálně zaujaly některé z maxi-náhrdelníků, ty jsou boží! A ještě jinak ... spokojila bych se i s marockým pleteným nákupním košem Rosemary :o)
    Pěkný zbytek víkendu!
    RD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a samozřejmě jsem zapomněla email, takže: romi.d@centrum.cz

      Vymazat
  21. Dobrý den Martino, Váš blog sleduji již delší dobu, moc se mi líbí. Děkuji za nahlédnutí do obchodu Nila, pro mne jako mimoražskou moc příjemné. Pravidelně nakukuji do jejich eshopu, minulý měsíc jsem si udělala radost krásným koženým taburetem, ale v hlavě mám spoustu dalších drobností a nutností, na které snad časem také dojde. Momentálně jsou tím nej misky se stříbrným okrajem, marocké střapce a mosazné rámečky, pom pom přehozy a nesmím zapomenout na pletené nákupní koše:-). V podstatě bych nepohrdla téměř ničím:-). Hezký den. Eva
    evaeiseltova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Martinko,
    děkujeme za nádhernou GA .... já už dlouho pokukuji po jejich slámových taškách, takže "právě ony" jsou mým favoritem !!!! Marki

    hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tak za mně určitě lustr - moc děkuji za odhalení, že ho lze sehnat i u nás!!! Už mnohokrát jsem ho obdivovala na fotkách zahraničních interiérů a jeho původ jsem tipovala na Asii - no a nakonec to tak nějak oklikou přes Holandsko vlastně je:-) Na 2. místo dávám kožený taburet v přírodní, černé nebo stříbrné a bronz pak posílám multifunkčním bambulkovým přehozům! A rozhodně to všechno brzy půjdu omrknout na vlastní oči! Díky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se rozplývala, až jsem zapomněla na mail: Ivana.Havelkova@seznam.cz

      Vymazat
  24. Ahoj Martino, můj favorit je bílý taburet, a také mističky se stříbrným proužkem! Renata
    renata.pospichalova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Martinko,
    já bych určitě také neodešla bez bílé mističky se stříbrným lemem..Jsou úžasné :-) Bára
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. V Nile se mi líbí více věcí, super jsou ale hlavně ty misky se stříbrnou hranou! anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Martino, díky za možnost zasoutěžit si o lákavou cenu! Líbí se mi (jako většině) misky se stříbrným lemem, kouzelná jsou také prkýnka a v neposlední řadě mě zaujaly polštářky Sissimorocco.
    V.Palusova@seznam.cz
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. Martinko, mě sebral dech Umut 2 black stínidlo. Dlouho hledáme originální světlo.. skari@seznam.cz
    Míša

    OdpovědětVymazat
  29. Obchod Nila jsem uz drive prohlidla na internetu a musim rict, ze jsme nadsena. Me ucarovalo temer vsechno :). Misky a prkynka a v neposledni rade i stinidlo. Jen se rozhodnout, co si poridit. A az zase zavitam do Prahy, tak, obchod urcite navstivim. Tesim se. h.huckova@gmail.com

    Hana

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Martino, Nilu znám, ráda nakukuju do jejich eshopu, asi bych si vybrala misku se stříbrným lemem a nějaký ten roztomilý střapec na komodu. Hezký den, Radka. laetitia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat