sobota 15. listopadu 2014

Prolínání..



Zvu Vás do mého víkendového rána..K mému obvyklému výhledu. Totiž...první, co o víkendu prohodím k mému manželovi, skoro ještě než poprvé otevřu oči, je: "Prosím, odhrň závěsy a otevři okno..".Mám přímo z polštáře neuvěřitelný výhled. Nikdy mě neomrzí. A v podzimních dnech mi jej rozveselují různí návštěvníci. Tahle dvojice sýkorek je nám už dlouho věrná. Velké krmítko na zahradě máme, ale tohle jsem připravila speciálně pro ně dva. A jsem ráda, že z něj mají stejnou radost, jako já.
Přitom, co pro Vás tohle ranní přivítání chystám, je pozdní večer a mě se ještě nechce spát. Na tvářích mám zaschlé slzy. Protože jsem odpoledne prošvihla svůj oblíbený film Lake house (Dům u jezera) a nemohla jsem to skousnout - tak jsme si jím zaplnili nakonec dnešní večer. A teď...pouštím si dalšího skvělého mladíka, který má zatraceně tolik citu.. Asi to bude znít hloupě, ale mám zase jeden z těch večerů, kdy bych chtěla mít kolem sebe všechny lidi, co miluju - i když jsem je neviděla třeba i pár let..Přátele, kteří mi zůstanou, nehledě na čas a okolnosti - některé záležitosti těmto dvěma věcem prostě nepodléhají :), alespoň podle mého názoru. Píseň, kterou přikládám, je toho důkazem.













A pro to ráno...ještě jednu :)






Tak přeji dobrou noc i dobré ráno zároveň ;).


Martina

3 komentáře:

  1. Martinko krásné nedělní ráno.....děkuji za to že vkládáte tak milé přispěvky :-)
    PS: Dům u jezera taktéž miluji ....hlavně díky Keanu že:-):-)
    objímám Blanka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino,
    tak mě napadlo, že jste v minulém životě musela být černoška :-)
    Přeji hezkou neděli!!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ja dnes ráno viděl mžourajícína očima letící hejno divokých hus .... přímo nad střešním oknem co máme nad postelí. :-) mel jsem ten pohled v hlavě celý den

    OdpovědětVymazat