neděle 9. listopadu 2014

Střípky z víkendu




Sluníčko vykouklo v sobotu - dopřála jsem si nádhernou chvíli na terase. Otřela jsem venkovní nábytek, vyklepala polštáře, nasypala ptáčkům do krmítka a hodila chvilku nožky nahoru s časopisem v ruce. Slunce hřálo a připadalo mi to neuvěřitelné. Nezvládla jsem opět nic nafotit, ale už se s tím pomalu smiřuju. Ještě další týden budu mít obě holky doma a to pak není na takové záležitosti čas - a hlavně klid...Tak jen pár střípků z našeho domova, jaký aktuálně je.













Mám zálusk na tolik věcí...kdybych se měla rozhodnout pro jednu z nich, opravdu bych byla v koncích. 

Mám zase "zataženo". Čekám, až se vyjasní :).


Objetí


Martina










6 komentářů:

  1. Milá Martino, "zataženo" mám teď docela taky, ale mě z těch chmur dokážou dostat vaše posty. Takže D.Ě.K.U.J.U. a věřím, že i vy máte nějakou zaručenou "únikovku". Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi "šupinatý" polštář. Přeji mnoho slunečných dnů.

    OdpovědětVymazat
  3. Je dokonale vymazlený.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa páči tvoja "nástenka" neviem sa rozhodnúť či časť steny pri jedálni natrieť na čierno :DD tak sa pozerám na tvoju nástenku a chceeem tooo ,ale bojiiim ... tak uvidím ktorá čas´t vo mne zvíťazí aj u nás bolo krásne 25 °C v nedeľu a ja som fotila ,mám totiž nového" milášika" a to som v tom dobrom svetle nemohla nechať tak:DD pekné dni E.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, moc se mi líbí Vaše polštáře. Můžu se zeptat, kde nakupujete? Nebo si šijete povlaky sama? Děkuju.
    Krystyna

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, moc krásné "střípky" !!!! Na "zataženu"je krásné to, že se jednou "vyjasní" .... Marki

    OdpovědětVymazat