neděle 23. listopadu 2014

Víkend plný gratulací





Dnešek je dnem Madlenčiných 4.narozenin. Slavili jsme ale už včera, kvůli dalším oslavám v řadách sousedů i Amálčiných spolužaček/kamarádek. Zdraví mi stále moc nepřeje a tak nebylo na přípravy tolik sil, aby bylo hotové vše, co jsem si předsevzala. Odnesla to tedy výzdoba - tabule v jídelně zůstala nakonec beze změny a ani na klasické pom pom květinky nedošlo. Ale zvládla se sejít pěkná část rodiny, dárky měly ten správný účinek a dort mizel rekordní rychlostí - bylo to opravdu krásné společné odpoledne i večer. 















Proto mě dnes nepřekvapovala velká únava oslavenkyně - o to jsem byla více zděšená, když se po odpoledním dobrovolném spánku vzbudila s vysokou horečkou...Ještě, že máme teď velkou zásobu nových hraček a kreativních činností - s těmi se bude marodit i léčit zase o něco snadněji. Dnes jsme musely tedy gratulace ostatním nechat na druhé půlce naší rodinky a ve dvou jsme si krátily čas mimo jiného i vylosováním výherce giveaway s NILOU!






A vítězkou je..




paní Vendula (s komentářem č.8) !!!

Moc gratulujeme a všem ostatním bych ráda poděkovala za účast a hlavně krásné komentáře, které jste mi pod článek o nově otevřeném obchodě NILA napsaly! A výherkyni přeji příjemné vybírání a nakupování ;).

Krásný vstup do nového týdne

Martina






6 komentářů:

  1. Madlenko a Marti! Moc děkuji za výhru, mám velikanskou radost, o to víc, že je to poprvé co jsem něco vyhrála a to hned na jednom z mých nejoblíbenějších a nejinspirativnějších blogů!!! DĚKUJI :). Vendula

    OdpovědětVymazat
  2. Opět moc pěkné fotografie,pro mne je Váš blog obrovskou inspirací,tak moc děkuji.
    Přeji rychlé uzdravení,aby jste se cítila na všechno líp :)
    Krásný den.Renča

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,vše máte naprosto perfektní a dort vypadá senzačně,mohla bych poprosit o receptík?Děkuji Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně vyzdobená oslava a Sylvanian Families u nás taky frčí.)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti ahoj, oslava byla nádherná a výzdoba super! Madlence dodatečně vše nej, nej a ať jste brzy fit (my jsme na tom úplně stejně :()
    Musím se smát, protože domeček u nás přinese Ježíšek, páč nájemníky s nějakým tím zařízením máme už z loňska :D
    Paa a hezké dny :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Výherkyni gratuluji !!!!!

    Martinko, vypadá to nádherně .... Madlenka měla určitě překrásnou oslavu ..... držím palečky, ať je co nejdříve fit a užije si dárečky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat