pondělí 1. prosince 2014

1.Advent s novými kráskami




Můj Ježíšek si letos pospíšil a splnil mi má přání tak, že si jejich kouzla mohu užívat už od první adventní neděle. V obývacím prostoru u nás tedy proběhlo několik změn, ze kterých byla opravdu plánovaná snad jen jedna...Ke všem dalším kráskám mě zavedl snad osud, náhoda...nevím, ale vše do sebe tak zapadá, myslím. Jsem šťastná, že mám tak úžasného manžela, který mi cestu k nim dopřál a o první adventní neděli montoval, třídil, přemisťoval. A že má stále pochopení pro mé často impulzivní nápady a touhy po změnách.

Začnu tedy tím plánovaným počinem :). Po zkompletování celé čtyřky Ikea PS židlí k našemu jídelnímu stolu jsme bohužel zjistili, že stůl není dostatečně široký - židle se o sebe neustále otloukaly a já při každém jejich použití trpěla i za ně. Chtělo to stůl nový, to bylo jasné. Vše do sebe zapadlo na letním pobytu na chaloupce. Na půdě odpočíval starý stůl, který kdysi dal svépomocí dohromady můj děda. Při pohledu na jeho nohy mě přepadl nejen pocit nostalgie, ale začal se rýsovat plán. Babička nic nenamítala, nožky putovaly k nám domů, dostaly nový komaxitový kabátek, bílou desku a vše do sebe dokonale zapadlo. Zlatý děda :).

 No a do jeho čela přibyla pátá do party. Ta vysněná. Po letech obdivu a třech měsících netrpělivého očekávání je doma - má "čedičová". 
 A protože se stále zotavuji z nemoci, pobývá na ní momentálně i má stará ovečka. No ano, zasloužila by si novou, ale všechno má svůj čas ;). Ať už plánujete, nebo ne. První zapálenou svíčku jsem si tedy stihla vyfotit až dnes. S výzdobou teprve začínám a jako první jsem z krabice vyndala ty kousky papírové - mé oblíbené. Vše tu je trochu vzhůru nohama :) a světélka opět změnila svou pozici...V dnešním zamračeném dni světlo z nich, svíček, i kamen je to pravé pohlazení na duši. Ráda bych letos advent prožila opravdu poklidně a to samé přeji i Vám!






















24 komentářů:

  1. Martinko, krásný stůl i židle !!!!!!!!!!!!!!!!!! Vypadá to úžasně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji a zdravím! Krásný a pohodový adventní čas, M.

      Vymazat
  2. máte to doma moc hezké. přeji Vam klidnou dobu adventní. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, děkuji a přeji to samé - aby se Vám do Vánoc podařily všechny plánované změny a také aby zase alespoň trochu venku napadl sníh - s dětmi to prožíváme úplně stejně :). M.

      Vymazat
  3. Tři měsíce na ni čekaš, abys ji zavalila ovečkou? ILUVMF

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko ....opět jen lapu po dechu z té nádhery....stůl tam opravdu pasuje skvěle a židle to jen dokonala ....
    šíleně se mi líbí hrnek s klíčkem, přeji vám at se uzdravujete v klidu .....
    krásné advetní dny,
    PS: díky za info k fotografování moc mi to pomohlo papa Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko, díky moc za návštěvu ;). Jsem ráda, že info pomohlo, ale i bez něj jsem na Vaše fota koukala moc ráda! Snad už se uzdravuji, ale o klidu se u nás doma nikdy mluvit nedá :). Prima dny, M.

      Vymazat
  5. Tak to vám přeju. Ještě že máme tak tolerantní manželi. Jsem stejný typ, neustále bych něco měnila a vymýšlela :D.

    Krásný advent přeju. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak taky gratuluju ;), myslím, že jich po světě zas tolik nechodí.Díky a pohodové dny, M.

      Vymazat
  6. Martinko, brzy se uzdravte a užívejte krásné změny u vás doma. Já jsem taky trochu marodná, tak snad se brzy vystonáme... ;) Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc Vás zdravím! A přeji taky brzké uzdravení. Mráz sice všechny překvapil svým prudkým útokem, ale mohl by vydržet - to by všem jen prospělo. M.

      Vymazat
  7. Krásné jako vždy:) Odkud máte tu židli prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo díky! Židlička je z Designpropagandy.

      Vymazat
  8. Martinko,vždy mile překvapíte..opět náádhera!
    Přeji vám kouzelný adventní čas,Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc zdravím! U Vás musí být také kouzelně. Krásné adventní dny a hlavně pohodu ;), M.

      Vymazat
  9. Dobry den,
    Vas blog je pro me oázou a snovym svetem, ktery bohužel nedokazu realizovat, nicmene se sem chodim kochat 
    Mohla bych se prosim zeptat, kde jste kupovali desku na stul? Napad pouzit stul, který delal dedecek se mi zda bajecny,
    Miluju, když ma doma clovek věci,které jsou plne vzpomínek, osobních vztahu a přitom hezky vypadaji.
    Sama bych si takovy stul prala,ale nevim kde koupit desku aby byla pekne zakoncena ze všech stran a nebyla prilis draha..
    Dekuji předem za tip…
    Vase blogova fanynka Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu,že je manželka bez šťávy (elektrické) odpovím za ní: deska byla objednána u místního truhláře a v rámci bartrového obchodu i zrealizovaná. V tomhle má vesnice velkou výhodu ;-). JJ

      Vymazat
    2. Jani, moc děkuji za návštěvy i krásný vzkaz. Jak už netrpělivě napsal manžel, desku máme od místního truhláře, který vždy k naší spokojenosti zrealizuje mé výmysly. Takže doporučuji najít někoho podobného ve Vašem okolí, pak jste ke splňování svých snů zase o krok blíže. Držím palce a přeji pohodový advent ;). Martina

      Vymazat
  10. Hej Marta! Here is so pretty!!! <3
    Have a nice day!
    Marta ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobry den Martino, vas blog je proste moje misto naproste dokonalosti:) mate muj obdiv a preju hodne inspirace a i nadale tak pochopeni plneho manzela.....bez toho to jde jen tezko. Mam otazku ohledne zidli IkeaPS ....jsem z nich vedle:) muzu poprosit o nejake blizsi urceni nazvu? Vim , ze to je starsi kolekce, ale jsou proste neodolatelne. Preji krasne vanocni dny a dekuji za odpoved. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, zdravím Vás a moc děkuji. Někdy se ale obávám, že vzrůstání inspirace má opačný vliv na toleranci mého muže - logicky :D. Židle jsou Ikea PS Saga - tuším, že byly nabízené v roce 2009. Je možné, že např.německých bazarech se třeba nějaké objeví, přeji mnoho štěstí. Jsem šťastná, že mám svou vysněnou vitru doma, ale popravdě pokud by mi někdo (no asi manžel :) ) nabídl, že koupí celou sadu ke stolu, měla bych s výměnou PS Saga židlí asi velký problém.
      Krásné adventní dny, Martina

      Vymazat
  12. Dobrý deň, Martinka, máte to doma proste prekrásne, o Vitre snívam aj ja, hádam sa mi to raz splní. v tejto farbe, ktorú máte aj vy, sa mi páči najviac. Želám krásne adventné dni ;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Máte to doma opravdu krásné a inspirující. Můžu se zeptat ještě k té desce jídelního stolu, jakým způsobem je povrchově upravena? Děkuji. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné všechno, jak nové kousky v jídelně tak v obyváku. Je to fakt moc krásné Marti, jsi machr. Pa Radka

      Vymazat