neděle 7. prosince 2014

2.adventní neděle




Dnešní den, druhá adventní neděle, se odehrával v tom pravém, svátečním duchu. U přípravy oběda jsem měla možnost sem tam odběhnout k dalšímu drobnému předvánočnímu dekorování a nakonec jsem ulovila i pár aktuálních snímků z našeho obývacího pokoje. Tam proběhla - pro mě celkem výrazná - změna v prostoru pod televizí. Původní šedě natřenou skříňku Markor vystřídala další Ikea, která mě už dlouhou dobu lákala svou variabilitou, praktičností, jednoduchostí a já na ní čím dál častěji narážela na pinterestových i blogových inspiracích - Besta. A jsem maximálně spokojená. Prostor se díky ní sjednotil, projasnil a mám i další plochu pro své oblíbené dekorace. Trochu jsem nyní pozměnila i náš sedací prostor - původně jen zkouška kvůli letošnímu umístění vánočního stromku, ale mám ráda změny, tak jsem to tak nakonec nechala. Těším se, až pohovku převléknu do vánoční bílé a tak mám už připravený svůj poslední úlovek - přehoz z H&M Home. Zamilovala jsem se do něj někdy v létě, a osud mi ho nakonec přivál do cesty až teď - když už jsem se myšlenek na něj vzdala - tak to přeci bývá:). Sluší mu to i se šedou, měl by samozřejmě skončit na posteli, ale nemůžu se dočkat, jak ho využiji právě na ochranu bílé sedačky při povalování u klasických pohádek :). Když už jsem u sledování filmů - také máte své oblíbené pro adventní čas? Jak jsem si už párkrát přečetla u spousty dalších blogerek, také neodolají stejně jako já Love actually. S manželem jsme vedli nejednu debatu o tom, kterému z těch příběhů ve filmu osobně fandíme nejvíc, nebo který nás vzal nejvíc za srdce..Popravdě, doteď přesně nevím, ale něco uvnitř mě stále táhne k panu premiérovi a jeho asistentce :), a nejvíc si popláču u "podvedené" manželky. Také si ráda pouštím P.S. I love you, přiznám se. Co se ale dostalo do mých favoritů před pár dny se trochu takovému žánru vymyká, ale nemůžu si pomoci, asi bude další mou stálicí - Mafiánovi. Opravdu upřímně mě pobavil - hlavně De Niro a krom jeho kouzelného projevu nejvíce to, co se mu promítalo v hlavě. Dnes jsem o tom nadšeně vyprávěla ženským při shromáždění na místních vánočních "trzích" spojených s vystoupením dětí ze školy i školky (letos poprvé měla naše rodinka zastoupení v obou skupinkách :) ) a rozsvícením vánočního stromu. Při vysvětlování, že podobné představy, jako De Niro coby hlavní hrdina ve zmíněném filmu, mívám dost často i já, jsem si mocnými gesty málem rozlila celý punč, ale smích mě zahřál nakonec rozhodně víc. Bylo to prima setkání se všemi, koho denně vídáte na cestách do a ze školy/školky, ale většinou jen letmo, s rychlým pozdravem. Tady nikdo nepospíchal a na mě zkrátka padla ta správná předvánoční nálada. Užívat si beze spěchu a stresu...o tom by to mělo doopravdy být. Přeji sobě i vám, aby se tak v tolik uspěchané době i náročném období dělo co nejčastěji, jak je to jen možné. Krásný start do nového týdne!
M.























18 komentářů:

  1. Pěkné ráno,opět jsem nakoukla a musím říct,že u Vás najdu vždy skvělé fotografie,moc se mi u Vás líbí :)
    a také si počtu.Přehoz vypadá moc hezky,celkově je to u Vás krása.Mějte pěkný předvánoční čas.Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, vítejte, moc Vám děkuji! Krásné dny a ještě lepší v novém roce ;), Martina.

      Vymazat
  2. Zrovna jsem o vikendu manzelovi rikala, ze uz zacinam byt hodne sentimentalni, protoze se strasne tesim na Lasku nebeskou. Ja teda miluju nejvic pribeh Keiry:-) a taky jsem diky Lasce zacala milovat pisen All I want for Christamas is you a casto se pokousim ji zpivat:-)
    Krasny advent a mimochodem ten prehoz je moc hezky,
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás proběhla Láska nebeská asi třikrát :D. Hlavně balení dárků jsem si díky ní zpříjemnila. A zpívání zdar - to je lék na splíny ;) . Krásné poslední dny v tomto roce a ještě lepší v tom novém! M.

      Vymazat
  3. Marti to mi nedělej!!! Taková nádhera. O Bestě sním už pěkně dlouho, jen ne a ne mého drahého dostat do Ikea. Máš dvě spojené vedle sebe? Opravdu se vše krásně prossvětlilo, uvažovala jsem ještě o té nízké, ale do téhle se aspoň něco vejde a na psí chlupy bude trošku víš :-). Užívej předvánoční čas a hlavně ve zdraví má milá :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, to bylo vše tak ráz naráz. Jsem ale moc ráda, že ji tu mám. Jsou to dvě dvojskříňky a doufala jsem právě, že do ní dostanu dost věcí - takže nižší by u nás neměly šanci. Chlup zatím žádný a to mají psiska pelech hned za rohem ;). Díky a posílám moc pozdravů:-*, šťastný vstup do nového roku! M.

      Vymazat
  4. Moc povedená proměna. Já bych brala Bestu hned. Mě by se hodila do pracovny, chodby a obýváku. Jen nevím jestli by to nebylo už moc. Ale moc se mi líbí ta čistá světlá plocha bez rušitelů :D.

    Přehoz je taky povedený :). Já byla v HaM minulý měsíc poprvé a zatím mě moc nenadchnul. Tk třeba příště. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, mě to také poslední dobou v HMku moc nebaví...to co mě zajímá z netu, tam většinou nenajdu, nebo mám smůlu. Besta je opravdu univerzál, myslím, že bych ji také využila v každé místnosti bez mrknutí oka :). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Najprv som bola velmi zvedava na deku...ale pri prezerani fotiek som na nu zabudla a spomenula si az pri poslednej...to znamena ze tam pasuje akoby tam bola vzdy...jana

    OdpovědětVymazat
  6. Tento druh skriniek tiež pozorujem na blogoch už veľmi dávno napr. u Dagi na My house of ideas a veľmi sa mi táto jednoduchá koncepcia páči. Niežeby sa mi tvoja krásna šedá skrinka pod televízorom nepáčila, ale táto zmena je k lepšiemu. Nádhera.
    Neterka ide meniť nábytok v obývačke a tiež som jej radila tieto skrinky. Tak uvidím ako sa rozhodne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji. Také mi má šedá nevadila, ale najednou to tak vyšlo...musela jsem využít situace ;) a jsem ráda.
      Krásné dny - poslední v r.2014 a ještě lepší v roce novém! M.

      Vymazat
  7. Dobrý den Martino,máte to moc krásné. Bestu máme také,úplně stejnou :-) Jen my máme z ní i vysoké skříňky a také to byl trochu osud,když jsme kupovali sestavu pod tv,nízké korpusy měly vyprodané a tak jsme koupili ty vyšší a teď jsem moc ráda :-) ten přehoz Vám závidím,je nádherný.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, vítám Vás u mě a děkuji! Máte moc krásný blog, ráda budu nahlížet ;). Občas za nás rozhodne osud a časem to do sebe jako zázrakem zapadne jak puzzle. Pěkné poslední dny v r.2014 a ještě lepší v tom novém! M.

      Vymazat
  8. Martinko moc zdravím....opět jsem nadšená z nádherných fotek....skříňku novou bílou jste zvolila velmi dobře prostor krásně podzvedla výborná volba:-))....
    Jinak Mafoanovi jsem viděla , a přesně jak píšete myšlenky Nira byli.....a také se mi líbila jejich dcera , taková "jemná" slečna což:-))
    poklop se sovičkou je moc milý ...
    pa Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, moc zdravím a děkuji. Mafiánovi jsou prostě úžasní, asi se stanou mou vánoční klasikou:D.

      Vymazat
  9. Krásné! Mám pocit, že at u Vás uděláš jakoukoli změnu, vždy to krásně vyjde, jsi fakt talent. Pěkné dny Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko díky! Mnoho zdraví , štěstí a tvoření v r.2015! M.

      Vymazat