neděle 21. prosince 2014

Betlémské světlo




Včerejší den byl plný příprav. Stihla jsem převléknout pohovku, postele, vyprat pelechy, vykoupat psy, pekly se vanilkové rohlíčky a holky s taťkou dovezli domů hrdě betlémské světlo. Dnes ráno bylo vše tak krásně čisté a prosluněné, že jsem foťák nemohla nechat v klidu. Dozdobila jsem náš adventní svícen novými ozdobami z Nordic Day a jakoby slavnostní atmosféra se odrazila i na mé odvaze a já zkusila dát svůj milovaný koberec Stockholm pod jídelní stůl - Radko, díky za nakopnutí! Stůl už se díky němu sice nesmýká, ale dlouho nevydržím a brzy jej asi zas sbalím a uložím, aby se neničil - přeci jen holky a hlavně naši čtyřnožci umějí své a já ho mám moc ráda. Dýchají na mě už ale pomalu vánoce  -konečně - a tak si to snažím maximálně užít. Vyzkoušela jsem také zapálenou skupinku svíček a vzkaz pro Olivku - s Ikeáckými svícemi to jde celkem bezpečně - dům nelehl popelem. A i tabule prošla sváteční změnou. Proto mě stále neomrzela - mohu si svou moodboard měnit neustále podle nálady. Tentokrát jsem byla nadšená z pinterestové inspirace a své oblíbené snímky uvěznila do jednoho formátu a tvaru stromku. Užijte si pohodovou 4.adventní neděli a přeji všem příjemné těšení na štědrý den ;). My jdeme zdobit stromek.


















16 komentářů:

  1. Martinko krásné vánoce přeji
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc díky a přeji krásnou povánoční pohodu i šťastné dny v r.2015! M.

      Vymazat
  2. Martinka, všetko krásne ako vždy dotiahnuté do dokonalosti a nádherné dizajnové kúsky. Prajem Vám krásnu adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji a přeji také krásnou povánoční pohodu a oslavu nového roku ve Vašem nádherném domově! M.

      Vymazat
  3. Marti, u vás je tak krásně, že nevím co chválit dřív! Tabule je božská, úžasný výběr obrázků. Krásné vánoční ozdoby, papírové a ty co mají šupiny jako rybičky. :)) Nevím, kam koukat dřív, roluju fotky už po sté! :))

    PS: :D :D děkujůůůůů! Dodalas mi odvahu to ještě jednou zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Olivko, díky! A nápodobně;). Ty ozdobičky na Tvém stromku, ach...musím Ti napsat! Pa a krásné dny v tomto i novém roce, M.

      Vymazat
  4. Martinko, vypadá to úžasně !!!! Přeji ti krásný a pohodový zbytek čtvrté adventní neděle ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji! Já přeji pohodový zbytek tohoto roku a mnoho štěstí a zdraví v roce novém! M.

      Vymazat
  5. Marti, máte to doma moc krásné! Přeji krásné svátky! Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji! Pohodový zbytek tohoto roku, M.

      Vymazat
  6. Milá Martino, tohle je opravdu dokonalé! A ta DSRka, ááách!! Nemám slov :-) Přeji krásné a klidné svátky, Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc díky a přeji pohodové prožití Silvestra a těším se na Vaše posty v novém roce! ;) M.

      Vymazat
  7. Hezké. Moc hezké... Krasne Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, moc děkuji! Šťastné dny v novém roce ;), M.

      Vymazat
  8. Krásné fotky,ty jídelní židle vám závidím,škoda že už se nevyrábí.. Krásné vánoce vám přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, ale třeba brzy vymyslí něco na ten způsob ;). Hodně štěstí v novém roce a veselého silvestra! M.

      Vymazat