čtvrtek 11. prosince 2014

Čas přání




Už máte zabalené dárky? Nebo pořízené...nebo alespoň vymyšlené?:) V každém případě jste na tom lépe, než já. Nejvyšší čas se v momentě, kdy Vás ještě nepolíbila žádná můza, čím byste rádi udělali o vánocích svým bližním radost, obrátit se na spolehlivý zdroj inspirací - Dejmidarek.cz. Ježíšek je miluje, usnadní mu spoustu práce...I u mě to vyšlo, opravdu! Pokud si pamatujete na má přání, pak už jich je jako zázrakem pár splněno. Funguje to - zkuste si něco přát i vy;) - TADY. Já přidávám do svých přání další položky a pokukuji po všem, co by se hodilo lidem, které chci příjemně překvapit.







A tady už můj aktuální seznam položek, které mě v posledních dnech berou dech.





Tak mnoho štěstí i radosti při vymýšlení, shánění, vyrábění, balení...;)
M.











2 komentáře:

  1. Škoda že jsem o těchto stránkách nevěděla dřív,já posílala ježíškovi dopis ve wordu s.obrázky a pro jistotu s odkazy na stránky ;-) Využiji příští rok,díky za odkaz.

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu jen doporučit. Přiznám se, že jsem v nějaký účinek mého seznamu moc nedoufala a nakonec jsem byla opravdu víc jak příjemně překvapená;). Určitě bude dobrým vodítkem pro Ježíška i na rok příští!

    OdpovědětVymazat