neděle 28. prosince 2014

Favourite


Můj nejoblíbenější čas o vánocích je ten, kdy mohu v klidu domova jen tak nasávat atmosféru, nic nemuset a užívat si dárků od Ježíška. Máme za sebou už většinu návštěv u našich rodin a příbuzných a právě včerejší den byl tím lenošným - mezi všemi už dopředu naplánovanými. Většinou svých nových radostí jsem se obklopila v ložnici. The paper bag jsem si objednala sama na Nordic Day, ale to jsem ještě netušila, jaké skvosty na mne budou pod stromkem čekat. Vděčná za to mohu být nejen svému milujícímu manželovi/Ježíškovi, ale také seznamu na Dejmidarek.cz, kde mohl vybrat opravdu mé největší oblíbence. Parfém mám hned vedle sebe na nočním stolku a kochám se nejen pohledem :) a malého Pepíka - Little Josepha od Maxima Velčovského mám neustále na očích, které od něj nemůžu odtrhnout. Zatím má kebulku hladkou jak miminko, tak uvidíme časem, jak kštice "doroste" :). Stále těžko uvěřit, že je u nás doma - přes prvotní velké nesympatie mého muže. Měli jsme teď hodně cestování autem a s tím už je tradičně spojené poslouchání oblíbené muziky. A já si vzpomněla na nedávnou otázku, kterou mi manžel položil a logicky předpokládal, že mě tím zaskočí: kterou že mám od Tupaca nejraději..No, těžké to je, ale když něco říká srdce, většinou je to pravda. Takže v tu chvíli jsem s úsměvem a celkem jistě prohlásila, že Only god can judge me. Jistě, pak to člověku vrtá hlavou a říká si, že to bylo určitě moc unáhlené, vždyť jich je tolik...a vybrat jen jednu??? Když jsem jí ale na cestě domů zaslechla, volume šlo skoro na max a srdce poskočilo úplně stejně, jako když jsem ji slyšela zhruba před šestnácti lety poprvé. Vánoční moc není, ale když už jsem ji takto korunovala, musela jsem ji zmínit ;). Pohodové poslední dny v r.2014!















a tady Only god can judge me live - když už tam má Tupac slavnostní ohoz :)...












Žádné komentáře:

Okomentovat