úterý 30. prosince 2014

Přípravy na Silvestra



Oslava konce roku nikdy nepatřila mezi mé oblíbené, ale i tak u nás každý rok nějaké ty přípravy probíhají. Teď teprve se mne začala dotýkat vánoční nálada - nejspíš díky bílé nadílce za okny. Holky venku nadšeně řádí, sluníčko konečně svítí a já dnes dala druhý pokus o vánočku - tentokrát vydařený. Rovnou jsem upekla i manželovi slibovaný štrůdl a zkusila jsem i pár vlašských ořechů ve skořicovém kabátku, mňam. U nás už tradiční likér z ledových kaštanů rychle mizí a dnes jsem otevřela už poslední lahev. Trouba i kamna dnešní hřejivou atmosféru našeho domova pilně přikrmovaly. Nechala jsem si pro čarování v kuchyni také jednu z roztomilých DIY podložek pod hrnec z dřevěných korálků, které jsem měla letos i jako dáreček pro hospodyňky z naší rodiny. Při každém jeho vyproštění z balícího papíru jsem si připadala jako ve známé televizní soutěži Kufr. Zmatené obdarované měly o neidentifikovatelném předmětu své představy, a tak by se podložka uživila i jako masážní pomůcka, nebo i fešné korále na krk či náramek :). Teď, když je vše upečeno, užíváme pohodového rodinného večera u kamen a těšíme se na zítřek, kdy si čekání na nový rok většinou krátíme vydatnou procházkou v pražské Stromovce a návštěvou mé poblíž žijící babičky. Ať se ten poslední den v roce 2014 vydaří i Vám a já se budu těšit na setkávání s Vámi v roce novém. Děkuji Vám moc za úžasnou věrnost a podporu v mém blogování a za šanci poznat tak další úžasné lidi v mém životě.
Martina


















35 komentářů:

  1. Velmi pekny blog. Som velmi prijemne prekvapena. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, děkuji! Jsem ráda, že jste zavítala. Martina

      Vymazat
  2. Svíčka na špalku. ... psi u krbu. ... to opravdu bydlíte v Praze? Romantika :-) jak mezi lesy :-) Přeji príma Silvestra. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo svíčka :)), velký panák likéru plném rumu ;). Ale špalek už nám jako stolek nějakou dobu spolehlivě slouží, když už kvůli domku musela padnout hrušeň, ať je na ní vzpomínka. Mezi lesy by to byla krása, jsme jen mezi poli, ale i tak je tu boží klid. Díky za vzkaz a vše dobré v roce 2015! M.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ajko moc děkuji! Také přeji v r.2015 jen to dobré. M.

      Vymazat
  4. Moc ráda k vám chodim na virtualni návštěvu:-) i my máme doma stafordíka, je to úžasný pes :-) anděl s ďablem v těle:-)
    Hezký večer Mirka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, tak buďte u nás jako doma :). Stafordíci jsou prostě srdíčka, bez nich by to nešlo ;). Krásné dny, Martina.

      Vymazat
  5. Šťastný rok 2015!
    Andie

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, děkuji za celoroční inspiraci a pohodové chvíle strávené s Vaším blogem a nádherné fotografie, přeji Vám i celé Vaší rodině mnoho zdraví, štěstí, pohody a lásky, užívejte každičký den:-) a pokud se podělíte o recept na likér z kaštanů, budu moc ráda:-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, moc děkuji za krásná přání, vážím si toho a přeji také, ať je rok 2015 plný dobroty, spokojenosti a štěstí! Likér z kaštanů je dost známý a fakt dobrý :)), najdete ho např. tu http://recepty.vareni.cz/liker-z-ledovych-kastanu/ . Krásné dny, Martina.

      Vymazat
  7. U nás se zase chodí do lednice na domácí baylies ;-) A manžel měl ohledně korálků v kuchyni podobnou reakci,ale je pravda,že jsem je zatím mockrát nepoužila a jsou spíše dekorační.. Krásný nový rok Vám přeji. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, ono to bude asi dost podobná mňamka :), která rychle mizí. Krásný nový rok i Vám! M.

      Vymazat
  8. Martinka, prajem Vám i Vašej rodinke krásny celý nový rok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, moc děkuji a přeji krásný nový rok i Vám, Martina.

      Vymazat
  9. Martinko ...opět příjemné čtení i dívání....děkuji, (a i když se budu opakovat ) za to že nám dovolíte nahlídnout do vašeho domova .
    přívítejte rok 2015 co nejlépe a at je ten rok s 5 ten NEJ
    Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, já moc děkuji za to, že Vám stojím za ten čas - i zanechat milý vzkaz ;). Vše nej v novém roce i Vám! Martina

      Vymazat
  10. Martinko, i tobě šťastný nový rok a veselý Silvestr .... krásně si ho užij !!!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc! Snad jste Silvestra užili vesele;), M.

      Vymazat
  11. Marti, díky za Váš čas, Vaše inspirace - prostě za Váš blog. Hodně pohody, zdraví a co nejméně chmurných dní, kdy chybí energie Vám moc přeji v roce 2015. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, já moc děkuji za milý vzkaz a krásné přání! To samé přeji i Vám a spoustu dnů s úsměvem a šťastným pocitem - Martina.

      Vymazat
  12. Milá Martinko krásný nový rok plný radosti, štěstí, zdraví, lásky a splněných přání to ti od ♥ přeje Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc děkuji a ze srdce přeji to samé celé rodince! ;) Martina

      Vymazat
  13. Martinka, šťastný nový rok 2015. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Také bych vám ráda popřála jen to nej do nového roku, současně děkuji za inspirativní blog, který pravidelně sleduji. A recept na ten likér by opravdu bodnul :-) Zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olino, moc děkuji za moc milé přání a návštěvy! Recept najdete např. tady http://recepty.vareni.cz/liker-z-ledovych-kastanu/ . Na zdraví a vše nej v roce 2015! Martina

      Vymazat
  15. Dobrý den, Martino, občas sleduji Vintagelover, kde jsem se dostala na odkaz na váš blog. Přes svátky jsem ho přečetla celý. Styl, vkus, úžasné nápady. Jsem nadšena, inspirativní. Gratuluji. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, moc děkuji za milý vzkaz, jsem ráda, že se Vám u mě líbilo :). Krásný rok 2015, Martina

      Vymazat
  16. Jéééé, hafínci mají stejnou deku jako náš Eda! :)) Krásný nový rok přeju! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hafínci mají dek snad víc, než páníci :)))). Zdravíme i Edu a celé smečce vše nej v novém roce :-*, M.

      Vymazat
  17. Krásný den Martinko,

    přeji Vám hezký a úspěšný rok 2015, hlavně ať jste Vy i celá Vaše rodina zdraví :)
    Mám Váš blog MOC ráda a pokaždé se těším na nový příspěvek. Objevila jsem jej asi před rokem a od té doby asi není dne, kdy bych se sem nekoukla (před přítelem to už občas raději skrývám, aby si nemyslel, že jsem úplný cvok) :-D a nesbírala inspiraci.
    Chtěla jsem se se Vás ještě zeptat, jestli jste nějak upravovala vitrínu před natřením na černo a jakou černou jste používala? Mám totiž šedohnědou vitrínu Hemnes, ale jak teď všude vidím ty černé vitríny s bílým vnitřním nátěrem, tak asi dlouho šedohnědá nezůstane :) Snad by to vypadalo dobře i u té Hemnesky, mám k ní i tu užší knihovnu, tak ybch asi musela vzít obojí :)
    A ještě jsem se Vás chtěla zeptat, zda-li je zrcadlo v ložnici z Ikea?

    Krásné dny plné zdraví a radosti přeje Klára ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, moc se omlouvám za pozdní odpověď. Nad šedohnědou vitrínou jsem uvažovala také, ale u nás zasáhl osud. Jsou krásné obě varianty. Ale natírala jsem klasicky Balakrylem, matným. Bohužel na tento podklad to jde hodně špatně, barva na něm moc nezůstává. Chce to trpělivost a min.2 vrstvy, já přemýšlím ještě o nějakém povrchovém bezbarvém nátěru, aby se černá hned neodřela, neoprýskla. Přeji kdyžtak, ať se záměr vyvede a hlavně radost z výsledku ;). Zrcadlo v ložnici je Ikea Grundtal. Moc děkuji za úžasný vzkaz a přeji vše nej do roku 2015. Krásné dny, Martina

      Vymazat
  18. Líbí se mi ten bílý strom, sice je to nátěr a ne samolepka na zeď, máme jiný ne tak hezký, objednali jsme tady:
    http://www.nalepky-na-zed.cz/samolepky/stromy-samolepky-na-zed

    OdpovědětVymazat