pátek 19. prosince 2014

Snívala jsem..




Snívala jsem dlouho o vitríně. Jednoduché, prosklené, nejlépe černé..Občas jsem si povzdychla nad nějakou na aukru, i když ty co jsou v naší zemi k dostání, byly na mě už moc zdobné, nebo masivní. Nakonec opět asi zasáhl osud. Není to stará poctivá kráska, ale ani tak mě nenechala chladnou. V hlavě jsem ji hned viděla s černým nátěrem a bylo jasno. Jela s námi domů. Dostala kabátek podle mého vkusu a musím uznat, že se tak dost podobá těm, které mi nedávaly spát. Nejdřív jsem se bála, že do ní nebudu mít co dát, ale ukázalo se, že opak je pravdou. Bylo těžké rozhodnout, které kousky zvítězí boj o prvenství :). Moc se těším na to, jak se bude podle nálady měnit. Teď jsem si díky ní i cedru  - také z výprodeje, měla jsem neskutečné štěstí - mohla doma dopřát malý koutek v tak trochu vánočním nordic stylu. Nedočkavé dcerky si tak alespoň užily zdobení toho předskokana vánočního stromu, i když nám s manželem by tento bohatě stačil. Jak jsem ho nazdobila pro blog Nordic Day se můžete podívat TADY.

Dny plné radostí přeje
Martina




















23 komentářů:

  1. Jedním slovem - luxusní
    máš to nádherný. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, moc Vám děkuji a přeji pohodové prožití posledních dní r.2014 a šťastné a radostné dny v roce novém! M.

      Vymazat
  2. Je dokonalá a krásně tam padne. Mám jí na seznamu, jen zatím není místo :-( .
    Už se těším jak jí budeš dekorovat.
    Pěkné předvánoční dny Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se mi podařilo to zrealizovat...měla jsem štěstí. Také se těším, jak si ji budu měnit, proto jsem po ní tak toužila :). Krásné povánoční dny, M.

      Vymazat
  3. Marti nedávno som obdivovala jednu krásnu zrenovovanú vitrínu u Radush a teraz ďalšia krása u Teba. Je to nádherný kus, kde môžeš vystaviť svoje dizajnové kúsky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já také...vzdychám nad Radčinou vitrínou pořád, je dokonalá. Jsem ráda, že se líbí i ta naše;), mám z ní opravdu radost. Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. vitrina je nadherna, nastajlovana dokonale...potom ju ukaz aj so svojimi dekoraciami ...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tohle jsou mé dekorace ;), ty půjčené jsou k vidění na blogu Nordic Day. A děkuji! M.

      Vymazat
  5. Martinko prostě božíííí.......je krásná i mě by se designově velmi hodila do iterieru jen bych potřebovala jinou barvu.....
    krásně nazdobená skvělými kousky....velmi se povedla gratuluji k ulovku
    přeji krásné dny......
    Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem se obávala, zda se ten můj sen bude do naší reality hodit. Ale...jsem opravdu ráda, že jsem neváhala a je teď u nás doma. Děkuji a prima dny ;), M.

      Vymazat
  6. Prekrásne ,čistulinké ,jednoduché ,prajem Vám krásny koniec adventu , E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, moc děkuji a zdravím! Krásné poslední dny v tomto roce a ještě lepší v roce novém;), M.

      Vymazat
  7. Je krásná, mám ji doma v bílé. Tahle řada Ikea Liatorp je moc povedená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, jako jediná byla akorát jednoduchá, jak jsem si přála. Ikea v tomhle překvapila ;)

      Vymazat
  8. Martinko, vypadá úžasně !!!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. To je taaaak krásné všechno.. Stromek je taky úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. Vitryna je proste dokonala :). Krasne fotky a dekorace :). Zdravim a preju pekny weekend :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, Twoj blog kocham! Dziekuje i serdecznie pozdrawiam ;), M.

      Vymazat
  11. Ja si taky snim o vitrine. Jen bych potrebovala nizsi, velkou nemam kam dat. A ja jsem naprosto unesena - vsechno krasne i na blogu Nordic Day. Preji pohodove vanocni svatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, určitě nějaká časem "přijde" i k Vám ;). Moc děkuji a přeji povánoční pohodu i krásné dny v novém roce! M.

      Vymazat
  12. Dobrý den Marti,
    už nějaký ten čas mám uložený váš blog a ráda k nakukuji pro inspiraci i potěchu oka:)Úžaná vitrína...prosím jakou barvou jste natírala.Děkuji I.K.

    OdpovědětVymazat