pátek 12. prosince 2014

Vůně vánoc




No ano, pro mnohé je to vůně jehličí, perníčků, nebo právě upečených vanilkových rohlíčků. Já si třeba vždy moc ráda zapalovala františka, nemohla jsem se ho po roce dočkat, znovu a znovu. Než ho o minulém štědrém večeru sama naše Amálka vynesla ven na terasu s lamentováním, že ten smrad se nedá vydržet - a měla při tom plné tatínkovi sympatie. Letos se mi naskytla možnost vyzkoušet luxusní svíčku VOLUSPA. Vybrala jsem si vůni Suede Blanc , vůni cedru. Nejvíc mne nalákala na příslib kořeněné mužské vůně - těm nikdy neodolám :). Bonus ke všemu je navíc nádherné balení v krásných plechových krabičkách, které si po vypálení svíčky můžete nechat k uchovávání drobností a hlavně jako působivou dekoraci. Užívám si ji plnými doušky - tedy spíš vdechy a to i za plné podpory rodiny :) . Tu svou si můžete vybrat TADY. Je to jako vybírat si z bonboniéry a já už vím, že asi nebudu mít klid, dokud nevyzkouším všechny varianty. Moc děkuji Martině, že nám takovou nádheru dopřála! Stejně jako dobrůtky od Nicolase Vahé. Jeho malinový džem se zázvorem prostě miluju! A i takovému tradičnímu cukroví, jako je linecké, dal ten správný šmrnc a dovedl jeho chuť k ještě větší dokonalosti. Vyzkoušejte ;). Krásné předvánoční přípravy a tvoření!
M.




















4 komentáře:

  1. Milá Martnko...tak tyto fotky nemohu nechta bez komentu ....jelikož svíčky Voluspa naprosto zbožňuji jejich krásné obaly tak jak píšete ozdobí váš dům a po vypálení vám bude líto vyhodit....mám již několik kousku a postupně kupuji dalšíííííí........
    přeji vám krásné vánoční dny
    PS: jsem moc zvědavá na váš nazdobený stromek :-)
    objetí Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, tu svíčku si zamiloval i můj manžel a to je co říct. Okamžitě pozná, když jí zapálím a užívá si to provonění bytu se mnou. Těším se, až zkusím další.
      PS: snad se stromek líbil :)
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Ty svíčky mají opravdu překrásné dózy... Krásné fotky, plné příjemné atmosféry...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a krásné sváteční dny přeji ;), M.

      Vymazat