středa 14. ledna 2015

Nechat se inspirovat







Inspirace je nesmírný životabudič. 
Stejně jako jasné slunce, které konečně rozdávalo paprsky energie
po předlouhém vládnutí neustávajícího prudkého větru. To je pak hned vše najednou lepší a lehčí..
Od vánoc si užívám každé ráno úžasnou kávu z bialettky, která mě v Itálii přesvědčila o tom,
že my dvě k sobě prostě patříme :). Nové lampionky jsou už konečně přesně podle mých 
představ. Přepočítávání a další a další skládání se vyplatilo.









Přemýšlela jsem, jak nejlépe využít krásný zápisník od Martiny a nejspíš se nechám inspirovat
milým nápadem sympatické Lucie (její blog plný nádherných fotografií mě uchvátil a 
rozhodně se hodlám kochat a inspirovat dál) a zaznamenávat si podle nálady (nevím, zda
bych dodržela každý den) vše pozitivní, co mě v každodenním životě potká. Mít pak 
takovou sbírku milých okamžiků na památku i upomínku, kolik štěstí nás potkává
v úsměvech našich blízkých, ve větičkách a drobných gestech, které máme tendenci
časem zapomínat a radostí - zvláště skrze naše děti..










Nechala jsem se také inspirovat v nových úpravách svého blogu, tak snad se Vám budou líbit
a stane se i trochu přehlednějším.
Mnoho pozdravů!











18 komentářů:

  1. Milá Marti,
    líbí se mi hlavička a čistota zobrazení blogu.

    Jsi mou insiprací, když s kávou usedám k internetu.

    Díky,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Marti, moc děkuju! Kávu si tu dávám taky, tak nejsem aspoň sama ;). Díky za komentář, M.

      Vymazat
  2. Svätá pravda, svoju bialettku som si nadelila ako vianočný darček... nechápem, som mohla byť bez nej, káva z nej je proste naj ;) krásne inšpirácie, pripomenuli ste mi, že desať lampiónkov na svetelnej reťazi je málo, mala by som skladať ďalej :D Krásny deň želám. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si jí teď užívám a i když každý den, stále jako nějakou svátost :). Tak spoustu zdaru u dalšího skládání! Krásné dny, Martina.

      Vymazat
  3. Marti, lampionky jsou skvělé, to jsi skládala sama? Na to bych asi neměla trpělivost, obdivuji! Krásné fotky i inspirace... A nová úprava blogu je moc fajn, přehlednější :)) Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi sama. Přišla jsem si na to podle návodu na trochu odlišný typ, ale pak je fakt nejhorší to nezvdat a u té piplačky zůstat ;). Díky za pochvalu blogu, těší mě to! M.

      Vymazat
  4. no klobúk dole....perfektné...aj vynovený blog aj reťaz....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc díky a přeju krásné dny v novém roce! M.

      Vymazat
  5. Lampionky jsou krásné,jste moc šikovná.. i fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Martino,
    blog v novém vypadá skvěle! Také se ráda inspiruji některými blogy (třeba i Vaším) a musím říct, že díky nim už se mi doma podařilo změnit spoustu věcí (i když třeba jen drobných, ale to má svůj důvod) a dělá mi to prostě radost. A myslím, že hlavně o tom blogy jsou, o inspiraci. Předpokládám, že většina z nás píše svůj blog, aby inspirovali ostatní a zároveň se nechali i ostatními inspirovat... alespoň já to tak vnímám a děkuji za takové blogy (i ten Váš je jedním z nich).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, i já to tak vnímám, napsala bych to stejně ;). A je pro mě ctí, že mě řadíte do té inspirace své, moc děkuji ! I já k Vám ráda chodím nakukovat, šikovných nových blogerek v ČR je čím dál víc a to je dobře. Jen pak časově nezvládám chválit. A tak si moc vážím, když si někdo najde místo pro komentík, díky! Krásné dny v novém roce, Martina.

      Vymazat
  7. Ty lampionky jsou parádní! Já jsem se je na Vánoce taky pokoušela vyrobit (trochu jiný typ), udělala jsem tři a skončila jsem :) Nějak jsem neměla trpělivost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, lampionky jsou náročné na přípravu :). Trpělivost na ně často nemám ani já..

      Vymazat
  8. Nová úprava je moc hezká, taková čistá....pěkný den Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko díky. Jsem ráda, že se líbí. Fajn dny, Martina

      Vymazat
  9. lampiony jsou krásné a moc se mi líbí také notýsek. a to nejen na pohled, hlavně tím nápadem zaznamenávat drobné radosti :) měla bych si podobný také založit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prima nápad. Doporučuji, i když já jsem hrozně nedůsledná, přeju si, aby mi to nějakou dobu vydrželo . Díky za komentář a prima dny ;), M.

      Vymazat