sobota 17. ledna 2015

Sobotní večer













Dnes jsme se loučili s vánočním stromkem. Na smrk vydržel daleko déle, než jsme vůbec čekali 
a stále voněl.. Nesla jsem to hodně špatně. Ale už je celá vánoční výzdoba v krabicích. 
Tak rychle to uteklo. Je to trochu smutný pocit. 
 Večer bez stromku jsem si pak užila ve společnosti zapálených svíček a oblíbených dobrot. 
 Mé milované sushi a genmaicha, pak trochu vínka a oříšků :). 
 Milá psí společnost a oheň v kamnech. 
Skvělý relax.











Krásný večer všem








4 komentáře:

  1. Krásný blog a fotky! Prosím jaký máte foťák? Děkuji a přeji pěkné dny! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionneto, moc děkuji. Používám Nikon D90, stále se učím a asi ještě dlouho budu :). Prima dny i Vám, M.

      Vymazat
  2. Stromcek vyzeral stale nadherne!!Aj u nas vcera vianocny stromcek zobral Jezisko tiez mi je clivo no nas stromcek uz vyzeral na umretie😅 bol najvyssi cas. Ja som si mrazivu naladu predlzila sitim ladoveho medveda je to moja naplast na prazdne miesta po vianociach...cau e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, stromek mohl opravdu ještě sloužit. Teď je venku na verandě a ač nezaléván, stále na něm jehličky drží :)), je neuvěřitelný..Teď už jsem se rozloučila i s hvězdama v oknech u holek, naštěstí mě teskno opustilo a už se těším na jaro ;). Krásné dny, M.

      Vymazat