čtvrtek 22. ledna 2015

Soutěž o nej blogerskou kolekci






Na Dejmidarek.cz právě odstartovala soutěž o nej blogerskou kolekci 2014. 
I já v minulém roce měla to potěšení pro unikátní projekt Dejmidarek.cz poskládat 
kolekci svých oblíbených kousků a do té doby pomyslný wishlist alespoň takto zhmotnit.
 A brzy jsem se nestačila divit, jak se některá z přání začala postupně plnit. 

Založení vlastního profilu byl před vánoci ten nejlepší nápad
 - mám totiž ráda pod stromkem alespoň malé překvapení a to se mému ježíšku tentokrát 
s pomocí seznamu z dejmidarek opravdu podařilo. Navíc mám kolem sebe tolik úžasných 
inspirací od ostatních, že se můj seznam stále rozšiřuje a dostanu se k nápadům i pro dárky mým blízkým, 
nad kterými bych si jinak složitě lámala hlavu. Takže dejmidarek šetří i čas ;). 

Pokud se zaregistrujete, můžete si toho všeho užívat také. Ale tentokrát máte šanci si i zasoutěžit.
Až do 15.2. zde probíhá hlasování o nejlepší blogerskou kolekci, v níž můžete vyhrát zajímavé ceny,
  jako např.nákup v mém oblíbeném Nordic Day, nebo ZOOT. Stačí si vybrat kolekci,
 která Vás zaujala a zanechat u ní svůj komentář. Odměněni jsou i ti, co nevyhrají;) 
- ostatně na pravidla soutěže se podívejte TADY










A pokud Vás nějakým způsobem oslovila i má kolekce,
budu moc ráda, když mi zanecháte svůj hlas ;).


Krásný den plný inspirace!











2 komentáře:

  1. Krásná kolekce... Misku mám, ovčí kůži chci na další rok. A ty hodiny jsou krásný, dlouho po nich koukám... Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, moc Vás zdravím. Vše po kousíčkách, ať je radost dávkovaná ;). Tak ať se přání plní a prima dny, M.

    OdpovědětVymazat