úterý 20. ledna 2015

U Madlenky





V novém únorovém čísle časopisu Marianne bydlení najdete pěkně zpracovaný článek plné rad 
k zařizování útulného a praktického prostoru pro  naše nejdražší - děti. Mohla jsem 
jako jedna z oslovených bloggerek také přispět a tak v článku najdete
 jednu fotografii z pokojíku naší mladší - Madlenky. 
Nejdřív se mi přispívat moc nechtělo, protože Madlenčin pokojík není od počátku zařizován
 přímo pro  ní, ale vznikl z původně zařízené pracovničky a je takový provizorní. 
Ale nakonec to vlastně může dobře posloužit třeba jako příklad, že i malou místnůstku, 
dosud jinak využívanou, můžete přizpůsobit dětem a vytvořit z ní království 
pro princeznu, nebo útočiště pro malé piráty ;).















Dvě stěny, opatřené hnědošedým nátěrem,
 jsem pro dcerku zpestřila malbou stromku s ptačí rodinkou. Občas 
na něm visí i keramická sova a podobní živočichové, které dostáváme postupně 
darem od Madlenčiny babičky. V zimním období jsem jako dekoraci využila jednu 
z lucerniček/domečků od Madam Stoltz, světelný řetěz slouží Madlence jako noční světélko. 
O zvířátkách je vlastně skoro celý prostor. Roztomilé povlečení se zajícem je z H&M home, stejně jako ušatý chlupáč i vlk. 
V komodě se skrývají oblíbené kousky oblečení, které má Medy hned na dosah a dovede se tak vyšňořit sama :).
 Pod Ikeáckou postýlkou z řady Hemnes, ke které patří i polička nad komodou, má klasický textilní úložný prostor na zip, 
kde odpočívají všichni plyšáčci a ostatní hračky má naskládané v klasické skříňce Trofast. Naproti pod oknem 
jí pak slouží lavička z Jysku, ráda na ní klečí a pozoruje z okna sousedovic koníky.  
A na chlupatém koberci přes celý prostředek pokojíku si hraje, relaxuje, povaluje..:). 
Snad jí ještě dva roky vydrží. Pak už bude pokojík přizpůsoben 
školačce a jejím představám.


Moc Vás zdravím 
a děkuji za komentáře k předchozím příspěvkům!










25 komentářů:

  1. Překrásný pokojík. Moc se mi líbí výběr barev. Máš neskutečný cit a vkus! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, výběr barev byl v podstatě ze začátku trochu náhodný...ale nakonec se to dalo holčičími detaily pěkně skloubit :). Madlenka by už ale ráda velkou postel, tak nevím, jestli brzy nebudu muset vymýšlet jiný. Jani díky! M.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :)), nejdřív mě ani nenapadlo, že by se dala využít v dětském pokoji. Je prima, že je tak všestranná. Prima dny, M.

      Vymazat
  3. Nádherný pokojíček, vůbec se nezdá jako původně provizorní. My ho školním potřebám budeme přizpůsobovat teď v létě. V září nás to už čeká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Iri, Ty máš vlastně dcerku věkově přesně mezi těmi mými :). Tak to se budu těšit, co všechno pořídíte za originální doplňky, máte super přehled. Pohodové dny ;), M.

      Vymazat
  4. Tak tenhle pokojíček nemá chybu. Nádherná romantika. Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda jen, že si sem nedala původní fotky "skladiště" :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, časem snad na nějaké články "před a po" dojde ;)

      Vymazat
  6. Krásný pokojík, šedo-růžová kombinace je super! Hezký den! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatavo, děkuji! Ta kombinace moc neomrzí, máme ji rádi pořád, i když jsem si říkala, že nový pokojík bude spíš černobílý, začínám o tom postupem času zase pochybovat. Možná ty změny na školní pokojík nebudou nakonec tak výrazné :). Mějte prima dny! M.

      Vymazat
  7. Krásný pokojíček. Jemný, něžný. A vůbec ne provizorní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, o tu něžnost jsem se trochu snažila, tak to jste mě potěšila ;). Děkuji a prima dny, M.

      Vymazat
  8. Marti to je krasa, hned bych se stehovala! Seda, bila a pastelove barvicky jsou moje nej! A kouzelne je to hnizdecko v lucerne. Moc zdravim a uz se nemuzu dockat dalsich planovanych zmen. Dilu zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, Šári, a víš, že ze čerstvě po jeho zařízení jsem si ráda lehala na Madlenčinu postýlku a představovala si, že je jsem malá a je to všechno moje? :D Tak ale užívám si i jiných koutů u nás, přiznávám. Snad si brzy užiju i té koupelny. Dílu zdar i Tobě ;), na změny u Vás se těším už leta jako dítě - a vím, že nejsem sama. Pa, moc zdravím :-* M.

      Vymazat
  9. Martinka, ja k vám chodím tak rada na virtuálnu návštevu, ešte keď som nepoznala vaš blog, v hlave som si nosila predstavu ako by mal vyzerať náš domov, zrazu pozriem na net a je to tam, trafili ste sa mi do vkusu na 100%, veľmi ma inšpirujete a teda detský pokojíček je nádherný, prajem všetko dobré a pozdravujem z Tatier

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, to mě moc těší, díky za tak úžasný vzkaz! I já přeji do Tater jen to dobré a příjemné zabydlování Vašeho domova, M.

      Vymazat
  10. Marti, opravdu krásný pokojíček! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Dobry den, zajimalo by mne, zda je to komoda ikea hemnes? a jakou barvou je natrena. Tento odstin je moc krasny. Dekuji Vam za odpoved a preji krasny den. R.

    OdpovědětVymazat
  12. Mé oblíbené kombinace barev. Pokojíček je pro malou princeznu nádherný a strom s ptáčky, růžové stínidlo ho bezvadně doplňuje.

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne,krasne...a hlavne ma dostala ta sedohneda farba na stene. Poradite,ako taku ziskat? Dakujem. Mirka z bratislavy

    OdpovědětVymazat