čtvrtek 29. ledna 2015

Zářivé dny



Je to nádhera, když konečně svítí slunce. 
První záblesk byl v neděli, kdy jsem pomalu začínala litovat, že mám doma 
rozdělanou práci, ale vydržel nakonec jen pět minut a tak jsem makala dál- a jsem za to ráda.
Staveniště místo jídelny zmizelo, než se z chalupového víkenduděvčata vrátila
a já mám úžasný pocit z hotového stolu pro kamarádku,
 který jsem slibovala na můj vkus až moc dlouho.
Více slunečního světla už se ale dalo užít hned v pondělí
 a středa byla naprosto úžasná. Musela jsem hned pořídit pár snímků.
Kromě čerstvých květin se u nás v obýváku mnoho nezměnilo, ale ve světle slunce
 to bylo vše najednou úplně jiné...
Celý týden je nějak podivně prozářený a to nejen sluncem. 
Paradoxně na počasí nejhorší úterý přineslo do našich myslí radosti nejvíc. 
Amálka se dočkala svého prvního pásku v karate - duhového :) a já v ten den získala možnost 
být někomu užitečná a přejít po šesti letech k velké změně ve svém životě. Museli jsme 
slavit a zítra ještě budeme :). Na prvním vysvědčení byly samé jedničky. 
No mohl být snad lepší týden? 








Děkujeme za krásná blahopřání naší Skye!
Hodně slunečních dní ;)













4 komentáře:

  1. Dobrý den,

    mohla bych se zeptat jak ty palety k sobě uchycujete a jak připevníte sklo na paletu? Mám zálusk na podobný počin :)
    Díky za odpověď.

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vydržte ještě. Připravuji v týdnu rovnou článek, tam to vše bude zachycené i na fotu ;). M.

      Vymazat
  2. Parádní stolek a krásné fotky! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky! Už aby toho slunka bylo víc :), M.

      Vymazat