neděle 15. února 2015

Lákadla





Těším se na jaro.. V lednových výprodejích jsem si pořídila nové kousky, kterých si teď stále užívám a doufám, že je šikovně zakomponuji i do jarního šatníku, ale samozřejmě mám ještě spoustu dalších favoritů, které bych tak potřebovala. Tím spíš, když se po letech zase dostávám do pravidelného kontaktu s okolím a ne jen na cestě ze školky a do školky :). Lákají mě základní kousky, jako rafinované světlé rifle a leginy s koženým efektem, konečně také bunda v motorkářském stylu, 
která by mi padla - toužím ji zjemňovat kontrastem v podobě krajkových halenek a nebo si zkusit troufnout na kabátek v něžných barvách v kombinaci s pohodlnými sportovními botkami, 
abych měla s čím střídat své milované conversky...Rozšířil se tak i můj wishlist na Dejmidarek.cz,
 o který se teď mohu podělit s každým, kdo má zájem nahlédnout, aniž by se zaregistroval. 
Tak třeba v něm občas najdete  inspiraci i pro sebe, přála bych si to :).










Lákadla

Lákadla by my-one-way featuring how to wear leggings





Já stále vězím v sítích bezedné inspirace na Pinterestu











Jinak mám za sebou týden v pracovním procesu, pomalu přivykám a snažím se nemít nervy z toho,
že často nestíhám vše tak, jak jsem byla zvyklá. Pokud tedy nějakou dobu nebudu odpovídat poté, co mi napíšete,
prosím, mějte se mou trpělivost;). Jsem ráda, že mi zatím zachováváte přízeň :-*.
Krásný zbytek neděle!














2 komentáře:

  1. "Kožený" kalhoty a legíny úplně miluju, mám jich několik a zrovna včera jsem zakoupila nový (úplně stejný jako na horní koláži) v Lindexu za 300Kč. Úžasnej kousek. Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci, asi taky budu muset jednou nekoupit žádnou dekoraci do domu, ale něco na sebe ;-) Chtělo by to nějaký jarní vítr do šatníku.. A.

    OdpovědětVymazat