čtvrtek 5. února 2015

Papírový kamarád





Když jsou nemoci nejčastějším a nejneodbytnějším hostem v období posledních čtyř měsíců 
( kdy už to konečně skončí), nápady pro příjemné kratochvíle jsou víc jak vítané.
 Holky jsem tentokrát nadchla pro výrobu papírových figurek s pohyblivými křidélky. 
Zataháním za šňůrku jim vdechnete kousek života a dítěti zaručeně vykouzlíte úsměv 
v očích i na tváři. Měli jsme sadu čtyř a tak jsme chtěly udělat radost 
i dvěma roztomilým mladým pánům a přiložily i kamarádský dopis,
 na který jsem (krom vložení do obálky a odeslání :)) poprvé ani nesáhla. 
Bylo fajn holky pozorovat, jak je to těšilo. 
A jsem ráda, že jejich kámoše výsledek potěšil nakonec taky;).










Kdyby jste někdy měli chuť vyrobit si podobného kamaráda, mám tu pro Vás roztomilou
 zaječí slečnu :), dokonce i se vzorem pro napsání průvodního dopisu ( tady ), 
pokud rádi děláte radost i ostatním. Jako malí jsme měli podobného šášu , 
který visel na zdi nad postelí v babiččině chalupě. A doteď tam slouží, 
navzdory materiálu, ze kterého je vyroben.
Ani pokud nemáte vhodné patentky, nevadí. 
Zkusila jsem to s knoflíky a slouží výborně.


Krásné dny plné radosti, či hravosti :)













1 komentář:

  1. Krásný nápad.U nás po třech týdnech kašlání včera nasazena antibiotika:-( .Figurky vyzkoušíme.Hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat