pátek 20. února 2015

Paralelní světy





Jakoby nestačilo střídat světy dva. Ten pracovní a pak domácí, rodinný. Těším se do práce, je to změna, po tolika letech. A pak o to víc zase domů, za rodinou. Ale těším se teď i z cest - tam a zpět. Dávají mi totiž znovu šanci po letech prožívat starou vášeň - čtení! V současnosti tedy dýchám i pro Černobílý svět (zdaleka ne poprvé) a na večer jsme si s manželem vybrali další seriál..Tentokrát ale ne moc uspávací - Luther. Kriminálka plná napětí mě nenechá v klidu spát už vůbec..Ale zpracování a hlavním hrdinům ani v jednom případě nedokážu odolat.
 I když se ve mě zmítá spousta pocitů smutku, beznaděje, hněvu, lítosti i strachu.
Ale zavírat oči taky nebudu - to se v životě prostě nevyplácí!






V hlavě mi teď stále zní Paradise circus od Massive attack, které je Lutherovou znělkou
( a naskakuje mi husina)







Krásný, i když zatím mlhavý den!








1 komentář:

  1. zrovna dneska přemýšlím nad tím, jak tyhle oba světy zvládat... děti a práci... zatím jsem teprve v přípravné fázi, učím se , dělám nějaké práce, které musím odevzdat, ale i tak už řeším horu nevypraného prádla, neuklizený dům, vaření jen tak nějaká rychlovka... zatím si neumím představit, kdybych se práci už věnovala naplno...
    Jinak doporučuji dánsko- švédskou krimi sérii " MOST " nejlepší krimi, které jsem kdy viděla, stejně tak jako dánská série " ZLOČIN " .... je to neskutečně povedené a kvalitní, zná to celý svět.... u nás jako většina kvalitních věcí vysíláno myslím na dvojce a pozdě v noci... Most bude i druhá série... V té první sérii nádherná hudba od " choir of young believers "..... hezký večer I.

    OdpovědětVymazat