neděle 8. února 2015

První vlaštovka







Delší dobu sním o změnách v naší koupelně a o tomto víkendu jsem se dočkala prvního
 a toho největšího kroku - nové umyvadlové desky z litého mramoru.
Pěknou dvojku s ní vytváří i nová baterie Ikea a já už se nemohu dočkat dalšího dolaďování.
Když si prohlížím fotky pro inspiraci, které se mi na Pinterestu stále kupí, možná občas lituji,
že nemáme koupelnu jednoduše bílou, ale ani naše "champagne" obklady se mě stále neomrzely a 
celkem se dají zkombinovat s tím, čím bych se ve vysnívané koupelně ráda obklopila.
V některých doplňcích už mám naprosto jasno, ale je pár věcí, u kterých stále tápu. 
Zůstat u střídmosti, nebo si dopřát trochu orientálního nádechu..
Než si na ně ale našetřím, snad už mi rozhodování půjde líp :).
Teď mám ohromnou radost, že to co jsem považovala za nejméně dostupné, 
už nám skvěle slouží.Vivat šikovným manželům !











my bathroom dreams

my bathroom dreams by my-one-way featuring H&M




Hlavně bojuji s tím, aby nové doplňky neztratily navzdory své líbivosti na funkčnosti.
Znáte to také? A necháváte se i přes to zlákat touhou? :)

Krásný nedělní večer všem :-*













2 komentáře:

  1. Znám to vybírání moc dobře. A přes všechny mírné i silnější protesty mám koupelnu bílou a jsem stále nadšená. Barevné doteky tam vnesly ručníky, předložka, drobnosti na policích. Ty se dají lehce vyměnit, ale základ je neokoukatelný.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti to je nádhera!!!! ach, nádherná kombinace se zrcadlem... já mám podobné, jen v šedo-stříbrné patině a úplně hladký rám. Kousky máš vybrané krásné, což je u Tebe taková klasika, která mému oku a duši lahodí ;-) No nevidím to jinak, než prostě přijet :) Doufám, že holky jsou už lepší... my s tím zápasíme pořád, ta poslední chřipka nás úplně sebrala. Musím napsat mail, jsem teď úplně šílená s časem... objímám a líbám na dálku, myslím na Vás a poklona skvělému muži! paa R.

    OdpovědětVymazat