pondělí 23. února 2015

Sedm



...přesně tolik let uplynulo ode dne, kdy jsme v krásném hotelu v Ostrově u Tisé strávili svatební noc a užívali si pak první společnou snídani, coby novomanželé, s úchvatným výhledem na nádherné skály. A o víkendu jsme si to mohli zopakovat. Takové překvapení jsem vážně nečekala. Stejně jako že mi ještě teď bude pod nohama křupat sníh. Ráno jsem se mohla kochat padáním čerstvých vloček. Z pokoje se třemi okny jsem nevěděla, kam dřív s očima. A na procházkách už vůbec ne.
 Mám ohromné štěstí...







A to jsem měla v plánu doma mýt okna a koupat psy... :)).




Jsem stále duchem mimo..mezi břízami a krásou skal.. Ale to nejdůležitější jsem si 
mohla odvézt s sebou :).

Prima dny








5 komentářů:

  1. To bylo překvapení od manžela? Nádhera. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. ♥ k tomu není co dodat... úžasného muže máš! paaa :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky taky v únoru, o dva dny a čtyři roky dříve, moc nás asi takových není:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná záležitost..... nejen ten výlet..... :-) Hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat