úterý 3. března 2015

Čisto..




..na chvilku zas mám, snad i v hlavě trochu :). O víkendu jsem nezahálela a doháněla čas, který teď trávím v práci 
a ten víkend před tím relaxačně mimo domov. Oba dny jsem měla co dělat 
(poklízení venku kolem domu, generální úklid uvnitř, koupání psů, praní pelechů, atd..), 
ale v neděli jsem neodolala a zachytila i na fotkách trochu sluníčka, které nakonec 
mezi mraky na chvilku vykouklo. Jinak u nás samozřejmě vydatně pršelo 
(píšu samozřejmě proto, že jsem myla i okna - jinak to být u mě už ani nemůže :D). 
Velkou radost mi tentokrát dělá nádherný truhlíček
 plný jarního kvítí od kamarádky - krásný pocit, že na vás někdo takhle myslí..
A měla jsem štěstí i "ve hře"- totiž na dejmidarek.cz jsem vyhrála balící ručně tištěný papír
 s nádherným designem Calico. Konečně jsem si udělala čas a obalila s ním pár krabiček 
na malé drobnosti. Myslím, že jim to ve vitríně sluší, přemýšlím, že bych se zkusila pustit
 i do větší krabice, nebo nějakého pěkného origami?









Taky už se tak těšíte na jaro? :)








3 komentáře:

  1. Moc pěkné detaily :) Narcisy jsem taky dostala v truhlíku, jen od tchýně :)) Mám z nich velkou radost. Jara už se nemůžu dočkat, ve vzduchu už cítit trochu je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu vitrínu Vám tak závidím,já ji bohužel nemám kam dát ;-) Moc hezké to máte. A.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá fantasticky, vitrína je překrásná! Těším se na jaro i na setkání doufám ;-)

    OdpovědětVymazat