středa 25. března 2015

Refresh









Myslela jsem, že nemoce už jsou za námi...člověk ale není tvor neomylný. A tak se stalo, že ty nejkrásnější a prosluněné dny 
jsme s holkama trávily doma. Nějaké výhody to ale má. Mohla jsem vstávat pozvolna a beze spěchu vpustit do postele ranní 
nesmělé paprsky, a poslouchat všemožné ptačí cvrlikání , kterého je teď plná zahrada. Jaro o sobě dává vědět všemi způsoby 
a my máme zase potřebu obklopovat se čerstvou zelení. O tu krásnější část našich současných "voňavých zásob" se postaraly 
nádherné tulipány od mého manžela k narozeninám. Den to byl pěkný, i když bez velkých oslav.
 Nejlepším darem bylo to, že si na mě mí nejbližší vzpomněli vzkazy plných nádherných přání,
 Skye poprvé pochopila povel "štěkej" :)a holky se mi postaraly o svíčky na dortu a hlavně o jejich sfouknutí :)).
 To se ta nevyřčená přání budou určitě plnit třikrát tak rychle ;). 
O dortíku zase jindy, slibuju!









Mohla jsem si odpoledne natáhnout nohy na gauč, dopovat se výbornou čokoládou a přemýšlet nad změnami a počiny,
 které jsou v počátcích, v plném proudu, nebo teprve plánované. Jak je vidět, měla jsem potřebu trochu "odlehčit" prostor 
vedle Hektar lampy a obrazové lišty přesunout jinam. Zatím je to provizorní řešení, pevně doufám, 
že se mi časem podaří ulovit na ta místa něco z toho, po čem už dlouho pokukuji. 
Marockou lucernu už si vlastně z pomyslného seznamu mohu odškrtnout. 
Dorazila za mnou i se svou stejně velkou "sestrou", 
která je zas v bílém hávu a dělá mi radost momentálně v ložnici. 
Byl čas i popřemýšlet, a najednou tu mám vyplněnou přihlášku na mezinárodní výstavku, která se už kvapem blíží 
a možná nás se Skye čeká i první zkouška poslušnosti - sama jsem zvědavá, jaké výzvy tento rok
 ještě případně přijmeme. A moc moc MOC se těším na zážitek začátkem příštího týdne -
 snad se o něj tady i časem podělím. No..jdu nabrat ještě nějakou sílu, 
ať vše zvládnu tak jak mi běhá v představách v mé paličaté hlavě.


Spoustu sil, energie a radostí i Vám!











3 komentáře:

  1. Krásné jako vždy ;-) Marti můžu se zeptat,kde jste kupovala ty krásné lucerny? Díky a mějte krásný večer. A.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké... také si jedu za týden pro Bestu, mám jí vyhlédnutou už rok, jen váhám zda lesk nebo mat. Jakou máte vy? Šárka

    OdpovědětVymazat