neděle 8. března 2015

Svátek





Dnešní sváteční den se vyvedl. Po ránu společná práce a chvíle s mou "malou" Skye,
 po výborném obědě (a nevařila jsem já :) ) konečně výlet do pražské ZOO - počasí bylo nádherné!
 Nedočkavě jsem také vyzkoušela dárky k MDŽ, i vcelku netradiční květinu, která mě naprosto uchvátila. 
Je fotogenická, tak snad vydrží dlouho - nebo alespoň tak, abych si ji mohla blýsknout¨
 brzy znovu. Jaro čiší ze všeho kolem, s Amálkou a Madlenkou už jsme zjišťovaly, 
kde všude nám raší krokusy a sněženky a moc se těšíme na zítřejší sluníčko 
i první práce na zahrádce.










Takže milé ženy :), přeji Vám dny plné slunka a doufám, že jste si dnešní svátek 
i jarní náladu patřičně užily!
 Posílám jednu květinku i pro Vás ;).














7 komentářů:

  1. Dobrý večer Marti mohu se prosím zeptat odkud je ten svetřík co je to za značku děkuji Gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábino, promiňte, že až teď, ale je to Vero Moda, já sehnala v kamenném obchodě v Praze,ale dá se objednat např.i tady http://answear.cz/389372-vero-moda-svetr-tango.html. Prima dny, M.

      Vymazat
  2. jééé, to je krásne..prajem aj ja krásnu jar...Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. U poslední fotky mám chuť se přilepit pusou na monitor! :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to já se lepím na ty naše hubiny pořád, ten jejich kukuč je neodolatelný, i když spousta lidí je jiného názoru :D. Jsou to mazlíci každym coulem a ta fotka je prostě vystihuje. Pa a krásné jarní dny, M.

      Vymazat
  4. To jsou nádherné fotky a ta poslední je božííí.-)Posílám pohlazení pejsanům.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat