pondělí 16. března 2015

Světlé zítřky






Dny v posledním měsíci se od sebe příliš neliší. Hltání slov z papírem voňavých stránek - je to jako znovuobjevená droga,
kterou jsem si nerada po řadu let odříkala - cestou vlakem směrem do práce i zpátky domů.
Nemůžu se těch chvil dočkat a všechny příběhy v knihách ukryté teď prožívám ještě jakoby daleko intenzivněji, než kdy dřív. ¨
Pocit užitečnosti mimo domov, prima sranda v kolektivu a těšení se na rodinu. Ujišťování sebe samé, že holčičky beze mne nestrádají ¨
a užijeme si společných chvil dostatečně v pozdních odpoledních, večerech a víkendech..
Snaha nešidit o potřebnou pozornost i své čtyřnohé lásky a logické odpadnutí o dvě hodiny dříve, než jsem byla zvyklá..
Minimálně. Málo slunce, hodně větru..i když to se - doufám- podstatně zlepší, jaro o sobě dává všemožně vědět
a já se těším jako malá- zkrátka nezapřu, že je to období, v kterém jsem se zrodila.
Na zahradě krom jiného raší bledulky, krokusky a sněženky.
A naše první letošní úpravy byly netradičně ztrátové - totiž nechali jsme porazit rovnou tři stromy. ¨
Ale bylo na čase a prvotní smutek zahnaly paprsky slunce, kterých je teď v našem obýváku díky radikálnímu "řezu" zase o poznání víc!
Úpravy uvnitř zatím čekají na svou realizaci - stejně tak i ty venku, ale věřím tomu, že vše dříve nebo později zvládneme :). ¨
Koupelna i jiné nápady zkrátka musí ještě počkat, ale to mi nezabrání v tom, tvořit a dekorovat si alespoň v malém měřítku.
Nedělní vykukování slunka zpoza šeredně vyhlížející masy tmavých mračen mě inspirovalo k malému zátiší na skříňkách Besta.
Neznámý květ, který vypadá stále svěže a během týdne se dostal nejspíš do své plné krásy, sněženky a svícen s DIY diamanty
z korálků doplnily nádherné plakáty od mé milé Šárky, přítelkyně v boji za "to hezčí kolem nás" ;).
Pokud toužíte také po nějakém krásném autorském kousku z její dílny Ma maison blanche, neváhejte nahlédnou do  nového obchůdku ,
kterému moc držím palce a doufám, že bude mít čím dál více spokojených zákazníků.
A nám všem, aby těch slunečných a světlých dnů zase přibývalo a s ním i tolik potřebná energie :).











Všechny moc zdravím !











14 komentářů:

  1. Ten neznámý květ je snědek (Ornithogalum). My máme na jaře (zatím tedy jen listy) zahradu plnou těchto snědků (jiný druh) http://cs.wikipedia.org/wiki/Sn%C4%9Bdek#/media/File:OrnithogalumUmbellatum1UME.jpg. Je to nádhera.
    Zdravím, Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, moc děkuji!! To je prima, že už to vím a jak psal níže manžel :P, mám dalšího oblíbence na seznam "co půjde na zahradu " :)). Krásné, květinami provoněné, jarní dny! M.

      Vymazat
  2. Marti moc krásné deko! Jsem ráda, že jsi v práci spokojená a vše nakonec skvěle vyšlo. A moc děkuju za zmínku, můžu fotky sdílet dál, :-)?
    Pohodové skorojarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, sdílej, jak je libo, jsem ráda, že se líbí ;). V práci jsou fajn lidi - věc k nezaplacení! Posílám moc pozdravů :) , M.

      Vymazat
  3. nedovedu si to nijak logicky vysvětlit, ale po přečtení tvého dnešního příspěvku na blogu (takhle nějak podle mě vypadá poezie bez rýmů) , pro mě regulérně přišlo jaro. a nic na tom nemění ani předpověď počasí, která slibuje koncem týdne sníh... s úctou eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi přenos, který dosud vědci ničím logicky vysvětlit nedokázali ;), ale já v něj často věřím :). Tak to mám radost, že můj příspěvek zapůsobil tímhle způsobem. Teď už to jaro tady máme doopravdy, tak snad se nám bude ukazovat často v plné síle. Moc děkuji za milý vzkaz, krásné dny! M.

      Vymazat
  4. Presne tak, ornitogalum, moja milovaná kvetina, mala som z nich svadobnú kyticu :-)

    Tak nech tie lúče zahrejú na tele aj na duši ...

    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, to musela být nádherná kytice!! Přesně to mě napadlo, když jsem ji v tom květinářství viděla, že by se tam vyloženě hodila :). Díky za krásné přání a nápodobně ;), M.

      Vymazat
  5. Jeee, snezenky- miluju je, ale tady u more je nemame... Krasne dekorace, ostatne jako vzdy:-)
    Tereza
    Ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U moře máte jiné výsady ;). Na mořský vzduch já se už třetím rokem tetelím jak při absťáku, nemůžu se dočkat dovolené a té vůně plné soli. Mnoho pozdravů k Vám do krásného domova! M.

      Vymazat
  6. Takže už víme, co nám na jaře na zahradě přibude? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martino, chodím se k Vám dobíjet... na Vaše fotky bych mohla zírat bez přestání ;-). Nápad s diy-diamanty se mi moc líbí, já přemýšlela o větších z brček, z korálků mě to nenapadlo... nebude Vám vadit, když budu zase opisovat? Mějte se moc krásně, užívejte novinky ve Vašem životě a ať se daří!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, určitě vyrábějte a jak píšete - opisujte :)), budu jedině ráda. Měla jsem v úmyslu někdy před vánoci udělat na korálkové diamanty příspěvek s návodem, ale s touhle věcí si zrovna hravě poradíte. Moc jste mě zas potěšila, díky za milý krásný vzkaz.
      Krásné sluncem i diamanty oslnivé dny! M.

      Vymazat