neděle 5. dubna 2015

HNST.LY




Projekt Báry Perglové - HNST.LY je jako dávka čerstvého koření na našem trhu. Moc mne mrzí, že jsem nestihla nedávný pop-up shop 
v letenské kavárně. Na eshopu HNST.LY se ráda a často kochám všemi rukodělnými poklady, za kterými stojí i pěkná řádka úžasných příběhů. 
A tak jsem měla velikou radost, když jsem se s jedním z nich mohla blíže seznámit. Díky stylingové soutěži pro HNST.LY se u mě doma objevila nádherná práce Šárky, jedna z jejích doslova vymazlených (i když to slovo nemám ráda) váziček s moc milým vzkazem. Bála jsem se, abych tu křehkou krásku nerozbila, ale nemohla jsem si pomoci a musela si ji užít, jak jen to šlo. Zkrášlovala mi koutek s designovými plakáty v obýváku, moc jí to slušelo i na koupelnové desce s denními nezbytnostmi a ledabylou třešňovou větévkou, skvěle by se hodila i na noční stolek, 
nebo k orientálně laděné tabuli...Pro svou jednoduchost je zkrátka ideální. 
A já se jí nejspíš už nedokážu vzdát..:).








Stylingová soutěž s HNST.LY proběhne od zítra do 20.4. na blogu u Iri. Fotografie pro tuto příležitost 
jsem nakonec pořizovala na poslední chvíli, ale i tak jsem si to moc užila. Stejně jako úžasné fotografie od ostatních blogerek, stejně poctěných. Pokud jste jejich nádherné stylingy zatím nepostřehli, pak se můžete potěšit právě u Iri a sladký bonus na Vás může čekat,
 pokud budete pro jeden z nich hlasovat pomocí komentáře! 
Tak přeji hodně štěstí a veselé Velikonoce;)










5 komentářů:

  1. Vyplatilo se počkat...krásná podívaná. A pro křepelčí vajíčka mám slabost.) Jinak soutěž u mě na blogu už běží - http://www.mujdummujsquat.cz/2015/04/stylingova-vyzva-s-hnstly-soutez-o.html

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, pro mě jsi favoritka číslo 1 !!!
    Tvé pojetí je přesně takové, které se mi líbí nejvíc. Čisté, elegantní...
    Máš můj hlas.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, moc krásné fotky !!!!! Přeji ti krásné a pohodové Velikonoce ..... a já jdu mrknout k Iri ...... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, fotky jsou opravdu nádherné! Dala jsem nakonec hlas Radaně, ale bylo to těžké rozhodování... Krásné jarní dny!
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, moc povedené! :))

    OdpovědětVymazat