pátek 3. dubna 2015

Jarní mrkvový dort




Jak jsem slibovala , tentokrát se podělím i o letošní recept, který jsem si vybrala 
pro svůj narozeninový dort. Ten jsem teda původně neplánovala vůbec, ale recept jsem měla 
vyhlídnutý už delší dobu a mě se k začínajícímu jarnímu období prostě hodil. 
Až se odporoučí to rozmarné počasí,ve kterém se prostřídá v jedné hodině sníh, kroupy,déšť, prudký vichr
 i kousek modrého nebe se slunkem - zkrátka aprílové počasí jak vyšité - můžete si s ním užít první jarní výlety do přírody.
 Mě zpříjemnil společně s rodinou líné nedělní dopoledne v pohodlí domova ;). A měla jsem i to štěstí, 
že jsem si jej mohla vychutnat z nádherně propracovaného porcelánu House of Rym, který jsem zrovna použila
 na focení pro jarní článek na blogu Nordic Day.
 Tento vláčný dortík plný mandlí a mrkve je takový lehký oddych 
od našich oblíbených čokoládových dortů , což se mi teď na jaro
 po novoročních předsevzetích náramně hodí :). 
Třeba rádi vyzkoušíte i Vy.








Díky za Vaše návštěvy, a doufám, že mnohým z těch, ke kterým zas chodím já, je teď budu 
moci také oplatit ;). Alespoň takový pěkný bonus ke stonání v peřinách.
Objetí!









8 komentářů:

  1. Milá Martino, také mám na Amálčiny narozeniny naplánovaný mrkvový dort, jak říkáte, moc se k tomuto období hodí. Mně se líbí recept z Apetitu a chtěla bych navrch naaranžovat i ty mrkvičky jakoby zapíchnuté do dortu. Snad se mi alespoň trošku povede. No a díky dortu mě napadlo, že vlastně celé občerstvení bude takové jarní zelenožlutooranžové - losos, pomazánka z mrkve a celeru, bylinky, zelenina a vejce... těším se na to. ;) Krásné Velikonoce Vám přeji a holčičkám, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z Apetitu peču moc ráda, ale je děsně sladkej. Pokud bys chtěla míň cukru, koukni na Pradobroty, je to ten stejnej recept, jen ten cukr je zredukovanej.

      Vymazat
    2. Ahoj Lucko, tak to jsem ráda, díky! ;) S cukrem nemám problém, v podstatě se nestarám o množství v receptech, já více méně cukr vůbec nepoužívám, místo toho med, sladovit či nanejvýš trochu třtinového. Stačí, že babička peče o nedělích klasické sladké české moučníky a i tak mi vržou zuby, když Amálka ochutnává, Toho cukru v tom! :o

      Vymazat
  2. Přeji krásné narozeniny, Martinko! Fotky vypadají úžasně..Krásné Velikonoce..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. mrkvovú tortu mám rada...recept mám z anglicka....a je rozhodnuté čo upečiem...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dort a krásné fotky. Mrkvový jsem ještě nezkoušela, takže moc děkuji za tip! A krásné Velikonoce přeji :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mrkvovej miluju a porcelán je krásnej. To je fakt retro:)).

    OdpovědětVymazat
  6. Mrkvový dort je můj nejoblíbenější!! Dělám jej podle tohoto receptu: http://crustycorner.blogspot.cz/2013/04/mrkvovy-dort-ze-starbucks.html
    Lenka

    OdpovědětVymazat