středa 8. dubna 2015

Když už je líp



Tak snad máme nejhorší za sebou, ťuk ťuk. Nemoc se dala na ústup a u nás bylo zas o něco veseleji.
 Zvládly jsme se rozptýlit i nějakou tvorbou, nejvíc jsme si s Madlenkou užívaly výrobu zaječího párečku
 - za inspiraci moc děkujeme holkám z Můj dům, můj squat, do toho nápadu v jednom velikonočním příspěvku 
jsme se hned zamilovaly ;). Madlenka si vyhrála se slečnou zaječicí a na mě pak byl gentleman.
 S Amálkou jsme konečně nazdobily vrbičku, kterou jsme si koupili před velikonoci k tomu účelu a měly jsme hned lepší náladu.
 Ještě kdyby se umoudřilo počasí, po venčení psů jsem jarní parku musela zase radši z chodby přemístit zpátky do skříně.
 Ale nálada u nás má vždycky hodně společného i s muzikou, a tak jsme si dnes s holkama pouštěly své oblíbené kousky.
 Naší rodinku vždycky zaručeně rozesměje další povedená verze Ievan polkky, a mě i po dlouhých letech nepřestává 
fascinovat Björk - It´s oh so quiet - to je pro mě ten správně praštěný a nenahraditelný životabudič :).











Zítra už se nejspíš konečně vracím do práce!
ALE.....Ššššššššš ;)









9 komentářů:

  1. Zaječí manželé nemají chybu! ... a hlavně se mi líbí, že si je děti zvládnou vyrobit samy.
    Děkuji za inspiraci.
    A´t je dobře. Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi vaše tvoření, holky, a taky hudební výběr. To je tak strašně fajn, jak se umíš "nakopávat" hudbou a že k tomu vedeš i holčičky! :)) A chodbu máte úžasnou, jak jinak! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. A mně se zase strašně moc líbí parka. Co je to za zančku prosím? Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, nějakou dobu jsem moc blogy nesledovala, ale teď se kochám. Tleskám, obdivuji a mám radost z Vašich úžasných příspěvků, obrázků a slov. Krásné jaro ve zdraví a radosti přeji a mávám od nás, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné ... všecko... a úplně nej je ta pověšená parka :-))) Krásné dny, teď možná pro změnu bude i na tu parku teplo :-) !

    OdpovědětVymazat
  6. I když nejsem nejsem z těch, co si libují v psaní komentářů, chtěla bych vám napsat, že Váš blog moc ráda čtu a prohlížím si Vaše fotografie.
    Díky za fajn blog, Kateřina

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pekne a bjork a tuto jeji pisnicku taky miluju :). Pekne dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekne a bjork a tuto jeji pisnicku taky miluju :). Pekne dny.

    OdpovědětVymazat
  9. To máme radost, že jste králičí inspiraci takhle hezky zrealizovaly. A přejeme, ať už jste jen všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat