pondělí 6. dubna 2015

Velikonoce


Už dopředu jsem věděla, že letošní Velikonoce u nás budou tak trochu nezvyklé. Amálka odjela na svou první cestu mimo domov, 
soustředění v karate a Madlenka si měla užívat společnosti babičky a dědy ve víru tradičních velikonoc na venkově. 
I kvůli tomu jsem tentokrát byla s přípravami a zdobením domku hotová daleko dřív,
 než normálně (to bývá na poslední chvíli :) ).

 Kvetoucí větvičky mám tak jak v obývacím pokoji, tak i na botníku v předsíni i na komodě v ložnici,
 pár dokonce i v koupelně, užívám si to :). Užívám si i nových nádherných designových plakátů
 z Šárčiny dílny Ma maison blanche - jakoby věděla, že na komodu i vedle vitríny na ně budu mít zálusk. 
Mám v zásobě některé z nich i pro Vás, tak doufám, že se u mne také brzy dočkáte příjemné give away ;).
Radost mi dělá svou společností i v minulém článku zmiňovaná vázička od Sarkas
ale jinak jsem použila veškeré dekorace z minulého roku. Čas totiž dalším plánům už nepřál.

Nemoce nás ještě nenechaly na pokoji. Amálka sice na soustředění odjela, ale Madlenka
 musela zůstat kvůli dalším zdravotním potížím doma. Bohužel v takovém stavu, 
kdy se mnou chuděrka nezvládla ani nalepit své oblíbené obtisky na vajíčka pro koledníky, 
kteří k nám nakonec stejně ani nesměli. Takže je tu stále možnost,
 že jako jediní možná budeme ještě nějaké dekorování dohánět už po Velikonocích.
 Obě dcerky se na něj totiž moc těšily a mě je líto to jen tak přejít, určitě si to spolu moc užijeme.
Jsem ráda, že jednu kraslici mi Madlenka ještě zvládla vyrobit ve školce -
 ta se mi teď na větévkách v obýváku skvěle vyjímá. 

Sama jsem se nakonec zmohla akorát na dvě, které jsem po vzoru Biancy potečkovala permanentním fixem. 
A díky domácímu marodění jsem si nakonec našla čas i na realizaci sádrových nádob - mís, nebo váz -
 podle toho, jak je použijete. Skvělý návod jsem díky Monice z Vintagelover (díky Moni!)
 našla na blogu Caisak. Kdybych věděla, jak je to snadné, pustila bych se do nich už dřív, 
moc se mi líbí - s dekorací i bez ní, jen tak.. Na velikonoční styling mi větší posloužila jako obal
 na čerstvou jarní zeleň - v mém případě saturejku a menší jako miska plná vajíček pro koledníky.

 Moc je prý pobavila (koledníky totiž letos manžel obsluhoval u branky, aby u nás nepřišli
 k nezvaným bacilům a tak měli výslužku vlastně bez práce :) ).
 Doma byl tím pádem dneska nezvyklý klid, na chvilinku svítilo i sluníčko 
a tak jsem té chvilky využila a všechno poctivě cvakla. 
Abych mohla alespoň na virtuální návštěvu pozvat vás ;).








Mějte se moc prima a díky, že jste se stavili! ;)












8 komentářů:

  1. Martinka, tie sadrové vajcia som už obdivovala na zahraničnom blogu, ale som ich nestihla vyrobiť. Tak dúfam na budúci rok. Možno aj skôr v nižšej verzii vyzerajú ako zaujímavá miska. Sú jednoducho skvelé. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. ja proste z toho vasho bejvaku padam na kolena!!!! dreamhouse :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, krásné bydlení a krásná sádrová dekorace. Díky za inspiraci. A.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti ahoj, máš to krásný!!! Jako vždy ;-) Díky moc za tip, já už je obdivuji delší dobu, tak se do toho taky pustím, protože ten výsledek je super! Krásné dny a těším se na sraz, moc!!! Něco pro Tebe mám, tak určitě doraž ;-) paa R.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné to máš, moc krásné! Tak ráda sem chodím! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne,najma tie sadrove hniezda...psici nemaju tendenciu nuchacom preskumat tie krehke instalacie a biele miesta pacickami ?

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, Martino! Mísy se moc povedly. :)

    OdpovědětVymazat