neděle 10. května 2015

Mámami + giveaway


Být mámou je určitě ta nejúžasnější role v životě ženy. I když jsem se podobné větě chtěla vyhnout, nevím, jak jinak to popsat. 
Sama jsem to nemohla zjistit, dokud jsem se jí nestala a s nezměnil se mi tak pohled na svět jednou pro vždy. 
Tahle role spojuje i pár šikovných a kreativních duší, které chtějí jako každá maminka pro své dítě jen to nejlepší.
Nové potřeby je přiměly přemýšlet o výrobě praktických doplňků a radůstek pro své děti, ale i jejich rodiče. Navázaly spolupráci s dalšími dodavateli rukodělných doplňků, jejichž poctivá práce je oslovila.
 V každém kousku z jejich dílen najdete i obtisk jejich skutečného životního příběhu a vkusu.
A tak vznikl obchůdek Mámami plný krásných a s láskou dělaných výrobků, na který mohou být právem hrdé.
V jejich nabídce najdete mnoho praktických pomocníčků, jako třeba kapsičky na svačinky, batůžky, kapsáře, polštářky nejen do dětských postýlek, 
zástěrky a další šikovné doplňky do kuchyně a jídelny, veselé sety pro výzdobu narozeninových oslav, ale také spoustu dekorací, 
které rozzáří očka dětem i maminkám - podívejte se sami. 
Já záměrně vybrala fotografie výrobků z kolekce Black&white pro přátele nordic stylu :), ale mnohem více a v pestrých barvách
 si můžete prohlédnout v eshopu Mámami a pokud se o šikovných maminkách chcete dozvědět i něco bližšího, 
načerpat spoustu  úžasné inspirace, určitě zavítejte i na jejich blogu.


S Mámami hravě zvládnete připravit výzdobu narozenin i zdokonalit dětské pokojíky

S hlavou na obláčku se určitě krásně sní


Holé nezůstanou ani stěny. O takový plakát bych se s dětmi přetahovala i já.

Do stylového zápisníku si můžete plánovat třeba rodinné výlety, nebo ukládat vzpomínky ze společných chvil


pokud Vám ještě chybí stylový košík na pečivo, pak už víte, kde je najít

se stylovou chňapkou se nemůžete spálit


A protože je dnes Den matek, připravily jsme si pro Vás giveaway
Můžete tak sobě, ale i Vašim maminkám - a nebo maminky svým ratolestem a tím vlastně i sobě :) - udělat radost krásnými dárky, 
které do této soutěže vybraly maminky z Mámami. 






Dva vylosovaní vyhrají stylovou pruhovanou prostírku, roztomilou šitou dekoraci zajíce a nádherné ručně vyráběné přáníčko. 
Stačí mi pod článkem do 20.5. zanechat komentář ( a nezapomeňte prosím přidat i kontaktní emailovou adresu) ,
jaké dárečky byste si sami z Mámami nejraději dopřáli a jestli i nadále rádi 
děláte maminkám radost nějakou pozorností? Mě osobně by ale také zajímalo, zda se i v dospělosti pokoušíte 
o vlastnoruční výrobky pro své milované :). Mě se totiž nesmírně líbí odvaha maminek z Mámami, jsem  ráda, 
že díky jejich odhodlání a šikovnosti máme na trhu další skvělý obchůdek
 s originálními výrobky (nejen) pro děti a moc jim fandím!



Užijte si krásného dne a soutěžícím přeji mnoho štěstí:)











31 komentářů:

  1. Martinko,
    předně děkuji za odkaz na krásný e-shop..no já bych si udělala radostí hodně..muž by potom radost asi neměl :-) Ale určitě by mě potěšil polštář trojúhelníky černý nebo pruhovaný sešit Geometo Open..Svojí mamince kupuji kytičku a něco dobrého upeču ke kávičce, třeba muffinky nebo cheesecake..
    Bára (Pinosova.B@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Velice obdivuji filcové dobroty do kuchyně, na to já bych neměla trpělivost. A dětské kufříky, to je klasika. Vlastnoruční výrobky jsem zatím nikomu nedávala, ale velký úspěch měly dekorace, které jsem vyráběla na svatbu (spousta origami, vázané květiny,...). Své mamince jsem dnes alespoň zavolala a popřála vše nejlepší, jelikož bydlíme daleko od sebe a příští rok už budu mít i já nárok tento svátek slavit :)
    Nei-T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Martinka,tak vyberat by sa dalo...jeje..
    Ja urcite nieco z ciernobielej kombinacie,ci uz prestierka,chnapka....A ano,vyrabam sama darceky hand made,sijem a snazim sa tak potesit blizkych a seba tiez :-) eva jassanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, já mám moc ráda všechno od SEW4HOME, jen preferuji jejich červeno-bílou kombilaci, ale i s černo-bílou bych si poradila - jako dárek třeba právě pro mamku.... Sama určitě ráda vyrábím - pletu, háčkuju, zkoušela jsem plstění, keramiku, ale nikdy to nemám tak perfektní, abych to někomu dala, takže si dělám radost jen sama sobě a (snad) těm, co se mnou žijí..... pěkný den, iva (isapakovacentrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Cokoli od SEW4HOME, už máme praporky a určitě ještě něco přibude :-) Já moc rukodělně zdatná nejsem, proto dárky spíš kupuju, ale poslední dobou dost často připravuji jedlé dárky a ty udělají radost vždycky. hezký den! Svatava (svatava.steinerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Martino, co se týče dárečku jaký bych si přála, tak to je úplně jedno, protože ráda dostanu cokoliv. Já sama jsem donedávna nic nevyráběla a všechny dárky kupovala, ale teď mě nadchlo vyrábět jedlé dárky. Dělají mnohem větší radost a jsou jaksi víc od srdce:-). Mámě udělám radost i tím, že jí pošlu sms;-)
    Jarka ( j.jersakova@seznam.cz )

    OdpovědětVymazat
  7. MIlá Martino, tedy to jsou krásné výrobky! :) Mně by osobně nejvíc potěšily Chňapky do kuchyně Black & white, nějaký černobílý polštář a pro naši Amálku obláčkový polštářek, ten je moc krásný. Sama nejsem zrovna z nejšikovnějších a tak většinou dárečky kupuji, i když teď přemýšlím o výrobě nějaké přírodní domácí kosmetiky, která když se povede, by mohla být hezkým dárkem třeba právě k příštím narozeninám nebo svátku mojí milé maminky. :) Jinak díky za připomenutí dnu maminek, skočím alespoň pro kytičku a nezapomenu svou maminku obejmout a říct jí, jak jí mám ráda. ;)
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď komentář po sobě čtu a koukám, že tam mám hned hrubku... Tak opravuji MNĚ za MĚ. ;)

      Vymazat
  8. Já nemám komu přát, svoji maminku jsem nepoznala, zemřela, když mi byly tři roky a vůbec na ni nepamatuju. U nás doma se svátek matek nějak moc neslaví. Ale výhra by se mi líbila...naprosto každá. :-)
    incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Stranky me hned oslovily, zavitala jsem na ne dnes prvne prave diky Vam, Martino. Chystam se na pokojicek dcery, vlastne i zmenu obyvaciho pokoje, takze urco pokoupim. Prvni bude rozhodne obrazek Kdyz se setmi od l.markety, zrejme i polstarek oblacek. Az mi deti dovoli vice, prozkoumam podrobneji a urco objevim i neco dalsiho. Takze dekuji za bezva tip.:-)
    Den matek slavime trosku na dalku, ale kdyz je prilezitost, hned venuji kyticku a vetsinou i neco sladkeho, symbolicky, ale z lasky:-).
    No a co se vlastnorucni prace tyce, delam nejcasteji papirove obalky na fotky nasi rodiny pro babicky a dedy, a taky pranicka, jmenovky - proste darkove baleni:-).
    jeste jednou diky...

    matumka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Obrazky a vankuse to je moje! Takze by som si urcite vybrala :-) Rada vyrabam s mojimi detmi -to je ta najvacsia radost. Adika
    svit1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Martino, tak vybrat pár věcí by mi dalo pěknou fušku, protože tam je tolik krásných věcí. Líbily by se mi třeba výrobky do kuchyně - ubrus, zástěra, taška na pečivo... taky polštářky jsou krásný... je toho hodně :-) Ale asi bych nakonec vybrala pro svoje syny doplňky do jejich budoucího námořnického pokojíčku :-)
    Já ráda vyrábím obaly na dárky - třeba obyčejný balicí papír a koláž z obrázků tematicky hodící se k dárku.
    Ivča
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Kráááááásný výběr, sama bych si vybrala prakticky cokoliv z něj, zkrátka black&white, to je moje!
    Díky za odkaz na krásné stránky!
    romi.d@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle eshop jsem neměla objevit. Je tam tolik krásných a roztomilých věcí, že bych to snad pokoupila vše :D Já mám ráda vlastnoručně vyráběné dárky nebo dárky s nápadem a tak pro svou mámu vždy něco vyrobím :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jedna věcička hezčí než druhá...bylo by těžké vybrat to nej a radost by udělalo cokoliv :-) Mojí maminku potěšila kytička a čokoládka , aspoň doufám :)
    janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem ráda, že jsem objevila váš blog, s dovolením se tu zabydlím :)
    Mámami znám, mají skvělé věci, líbí se mi od nich asi vše, nejvíce ale polštáře a taky batůžky pro děti.
    Jinak já bohužel nic nevyrábím, prostě jsem na takové věci levá... ale mamince se snažím často nosit květiny, nebo kousek dobrého sýra, to my můžeme obě :)
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz
    GFC: lenushenka

    OdpovědětVymazat
  16. jsem mámou... zatím dvou kluků a ten třetí roste u mě v bříšku. Tvořím a tvoříme i s dětma ... Myslím že to je příjemně a hlavně užitečně ztrávený čas. Kluci už toho spoustu umí sami a jsou neuvěřitelně kreativní. Jsem moc šťastná máma.... :)
    zobacova.simona@seznam.cz
    Simona

    OdpovědětVymazat
  17. Mamami znám a sem tam si od nich něco dopřeju. Naposledy obrázek Londýna na zeď. Takže odpověď je vlastně cokoliv :) Mou mámu poslední dobou nejvíce těší můj syn, kterého mi chodí hlídat a já se snažím, aby to bylo co nejčastěji ;). Farbakl@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mamami je prostě úžasné! Miluji projíždět stránky, kochat a někdy si i něco pořídit :) Miluji diáře, zápisník a vše okolo, takže něco takového :) Jinak ještě nejsem mámou, ale i jako dospělá si ráda, když je venku nelibé počasí, něco vyrobím a pak se z toho kochám!
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím Marti, ráda se zapojím do soutěže :-) Stránky Mamami, jsem neznala a děkuji za jejich publikování. Sice jsem si je neprohlídla ještě celé, ale mají úžasný sortiment. Určitě bych si vybrala dekorace na dětského pokojíčku, který právě pro naše cácorky (jednu sice ještě v bříšku) rekonstruujeme.
    Mojí mámu jsem potěšila sprchovým gelem od Dermacolu a kytičkou.
    Občas se snažím sama něco vyrobit, ale jsou to výtvory spíše k nám domů. I když přirodní domácí mýdla ráda rozdávám dál a mám radost, když se líbí.
    Anet (patikova.aneta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Teda to jsou krásný věci! Asi bych ani neuměla vybrat jen jednu. Líbí se mi všechno, ale nejvíc bych asi využila košíky a chňapky. I když nejvíc mě dostala sada na vaření. To muselo být práce! Už dlouho se chystám něco podobného vyrobit pro syna, ale na tohle si netroufám... Dárky pro maminku dávám doteď. Kytička nesmí chybět, ale hodně vyrábíme. Teď mamce dosluhuje tác z papírového pedigu, tak jí udělám nový. Má ho už pět let a byl to jeden z mých prvních výrobků z papírového pletení...
    michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mámě na den matek většinou píšu nebo volám, že jsem ráda, že ji mám. Dosud od ní mám schovanou 7 let starou odpověď na tu smsku: "Také jsem ráda, že Tě mám." Je to pro mě všeříkající. Jinak vyrábím ráda a ráda obdarovávám. Většinou ženy a děti, neumím moc výrobků pro muže. Nemám na ně nápady. Mámami mají skvělé vše. Teprve nedávno jsem je objevila na Facebooku. Nejvíc nadšená jsem z obláčků. A email: helena_horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. pekne si vybrala. co sa vlastnorucnych darcekov tyka, tak som jednoznacne za. vzdy sa snazim aby to bolo hlavne prakticke a skutocne pouzitelne, nie len take na ozdobu. teraz aj s pomocou dcerky.
    v mamami maju rozkosne batuzky. urcite si nejaky vyberiem =)

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Marti, díky vaší stránce jsem objevila báječný obchůdek Mámami s precizními výrobky. Velmi se mi líbí SEW4HOME, úžasné černobílé košíky a chňapky, košíky... Sama moc nešiju, nemám stroj, ale vynahruzuju si to s jehlicemi a háčkem. S těmi dárky pro maminku..., nějak moc instituciované svátky neslavíme, snažíme se dělat radost příležitostně... Ráda vás opět na vašem milém blogu navštívím...
    Hezké dny
    Renáta
    r.sechovcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Marti! Moc díky za úžasný tip na eshop. Vybírat dá z tak krásných věcí fušku. Nejvíc mě uchvátila sada jídla a máme navařeno pro tu moji malou kuchařinku, nebo batůžek karkulka na výlet :) JInak sama docela tvořím. Teď se chystám dělat Grétce interaktivní látkovou knížku. Tak snad se povede! Určitě Vás budu nadále sledovat. Hezký den.
    Forstella1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Jestli je něco náhoda, tak je to fakt, že sice ne z "Mámami", ale z Fleru jsem si minulý týden objednala chňapky. NUTNĚ jsem je potřebovala a už se nemůžu dočkat, až mi dorazí a já s nimi chňapnu po hrnci :-). A aby mi toho nebylo málo, vložila jsem do košíku ještě jedno pidisrdce, protože lásky není nikdy dost. Ostatně hlavně tu dávám i svojí mamince, a to denně, neb spolu bydlíme v jednom velkém statku, kde nás opatrují naši muži - malí i velcí! Takže ať žijí všechny MÁMY!!!
    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krasna giveaway:) Ja na Mamami okukuju obrazky na stenu, resim ted prave, cim u nas doma po rekonstrukci ozdobit zdi nejen v detskem pokojicku. A soucasne me prave i laka zkusit neco na tu stenu sama vyrobit, v ramecku z ikey se pokusu muze vystridat nepocitane, ze:))
    Pohodovy prichod leta vsem!
    Monika, monduelle(@)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Martino, děkuji za krásnou soutěž! Mámami znám a líbí se mi tam snad vše. Přemýšlím, že bych si pořídila pruhovaný košík na pečivo. Svoji mamku jsem obdarovala růží a Becherovkou (vím, zní to divně, ale mamka ví své ;-) ). Dárky pro druhé spíš kupuji než vyrábím, ale nějakému tvoření se přesto věnuji, moc jsem si oblíbila decoupage. Mějte se moc krásně!!!
    veru.p82@gmail.com
    V.

    OdpovědětVymazat
  28. Je tu kopec krasnych veci, z ktorych by som si vedela hned vybrat - kosik na pecivo, plagat Kdyz se setmi, krasne vankusiky. Opat som nasla nieco, kam rada casto zavitam. Miesto plne inspiracii a krasny veci. Dakujem :)
    majka2204@gmail.com
    Majka

    OdpovědětVymazat
  29. Vlastnoručně vyrobené dárky mám moc ráda, zrovna jsem ušila puf pro moji neteř k narozeninám.
    Halina.Kantor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat