pátek 29. května 2015

Její bílý domov



Ano, mnozí z Vás ji určitě znáte. 28.5. oslavila nádherné kulatiny jedna kreativní žena se smyslem pro detail, láskou k bílé
 a velmi vytříbeným vkusem. Blogerka, která se stala mnou nejdéle sledovanou a k níž se budu nadšeně vracet, 
dokud se s námi ostatními bude chtít o své radosti, postřehy, nápady a změny ve svém krásném domě i životě podělit. 
Je mou velkou inspirací, hnacím motorem a prvotním impulzem k založení vlastního blogu. A já jsem moc šťastná, 
že jsem ji mohla poznat i o něco blíže - tak, aby se mohla stát mou přítelkyní a spřízněnou duší.
Miluji i její práci, kterou se ve svém domě velmi ráda obklopuji a dnešek mi připadá jako výborná příležitost k tomu, 
abych se o ni podělila s Vámi ostatními a dopřála tak někomu stejné potěchy pro oko, jako mám doma na oblíbených místech já.

Vyhlašuji tedy další giveaway, ve které mohou vyhrát dokonce tři z Vás.
 První cenou je roční kalendář ve formě stylového plakátu (vel.40x50 cm) a designový plakát A4 z řady Marble, 
druhou cenou je plakát formátu 40x50 cm (níže se můžete podívat, jak moc mu to sluší např.na mém novém stolku) 
a dvě pohlednice, a na třetího vylosovaného čeká plakát A4 s jednou pohlednicí - to vše z dílny Ma Maison Blanche!








Stačí opět zanechat vzkaz v komentářích společně se svým kontaktem, a to nejpozději do pátku 5.6.;).
Všem přeji hodně štěstí a mé drahé Šárce, ať se jí dál plní její přání a sny - prostě vše nejlepší! :-*








54 komentářů:

  1. Pink is my second skin je šitý přesně na mé tělo :-) Šárčinu práci i blog mám moc ráda, krásné kulaté narozeniny jsem jí již přála a dárek který si "nosí" pod srdcem je úžasný <3
    Z Provence zdraví,
    Anýzovka
    (anyzovka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja proste milujem tento styl, ktory nam vzdy bude hovorit ze v jednoduchosti je krasa a ta sa skryva v detailoch.....a Sarke prajem len to najlepsie!!!!! Este raz, KRASA!

    Ivo

    ivan.padej@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Na Šárčin blog jsem narazila před mnoha lety, kdy jsem na internetu hledala inspiraci na rekonstrukci chalupy a a zadávala do vyhledávače heslo Ma Maison (dřevěný nábytek). Tak jsem objevila existenci blogů vůbec. Ten Šárčin prošel velkým vývojem...od prvních nesmělých fotek skřínky a jejích barevných proměn až po dnešní velmi profesionální úpravu. Na její kalendář na stěně koukám už dlouho...zatím v duchu :-))).
    Blahopřeji k takové kamarádce a přeji hezké léto!

    Slávka
    vlacekprodeti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to nadherne plakaty, nejake uz mam doma, i tyto jsou skvostne. Mam rada oba blogy, Sarcin i Vas, inspirujete me obe, vlastne i dalsi:-). Uprimne, prave Vy jste nastartovala VELKE zmeny u nas doma, ktere vypuknou uz tento vikend. Jsem za to moc rada. A myslim, ze nas je mnohem vic, i kdyz nepiseme komentare denne, denne k Vam zavitame. Hezky den.
    Marcela

    matumka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den, zdravím musím jen souhlasit . Šárčin blog je velkou inspirací.Ráda zavítám vždy při ranní kávě a hned je den veselejší.
    Ženy držím palce a těším se další vaše příspěvky. Hana (hana.sulajova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, blog ma maison blanche sleduji uz dlouho, líbí se mi jeho monochromatičnost :)
    Plakáty určitě zkrášlí každý interiér a mně by se moc hodily...
    Petra
    peta.hupsilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne ráno a nech žije PRIATEĽSTVO... blogeriek, ktoré mám rada a často ma inšpirujú a i všetkých ostatných...prajem veľa inšpirácie, úspechov a nech sa plnia sny...marcela
    kavickamarcela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Posielam krásny pozdrav zo Slovenska a myslím,že zo všetkého najlepšie je tá neviditeľná niť,ktorá nás spája.... a to osobné stretnutie,ktoré ste mali -juuuuj, to muselo byť energie a radosti!!!!! Držím palce...Eva
    kerinka11@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, Šárku i tebe Martino moc ráda navštěvuji, sice jen virtuálně přes blog, ale ty návštěvy jsou tak příjemné a inspirativní. Ať se vám daří :) Krásný den. Táňa tatiana.strnadlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké ráno, včera slavila třetí narozeniny má neteř, kéž by měla alespoň půlku z Šárčiné (či Vaší, Martinko) tvořivosti. Paa, paja

    OdpovědětVymazat
  11. Šárku můžu všema deseti!
    gresakova.jana@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Martino,
    blog Šárky i Váš sleduji pravidelně, opravdu je to velká inspirace a hezké pokoukání, ale stejně ten Váš mám o maličko raději ;-)
    Přeji Vám hezký den.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Martino,
    já objevila dřív Váš blog než Šárčin, ale úžasné jsou oba. Díky Vám a dalším blogerkám bydlícím v podobném duchu jsem našla svůj styl, který jsem hledala. Tedy, já nevěděla, co hledám, dokud jsem TO neviděla:-). A Vaši terasu od Vás jednou "obšlehnu":-). Šárce vše nej, ať si svůj největší životní "dárek" pořádně užívá. Krásné dny oběma.
    Milena
    milena.vasatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak i ja se pridavam:-) na Sarcin blog jsem natrefila mezi prvnimi a od te doby pravidelne sleduji. Jeji prace je uzasna, cista, jednoducha... A tento blog je taky moje srdcovka! Vsechen ten design je uzasny, ale miluju pesany! Jako mala jsme doma taky meli stafrdku, byla nase srdicko nekvetsi, Sky mu ji hrozne pripomina.. Takze timto dekuji za vsechny "psi" clanky! Ty jsou pro me nejmilejsi...
    Krasny den!
    Viola
    viola.sekaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Marti, opět krásná soutěž. Šárky práce jsou dokonalé, jako její blog, ale můj hnací motor a inspirace je zde a to na vašem blogu a moc děkuji :) jen dál pokračujte s ohromně krásnýma a citem laděnýma fotkama. Vaše bydlení miluju. Velké dík. Martina. Matinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Martinko,

    Váš blog byl první, který jsem objevila a který ve mě probudil lásku ke skandidávskému designu :) Kdysi jem tíhla spíše ke stylu provence, ale severskému designu, když člověk jednou podlehne, tak je to láska navěky :) Váš blog miluji, chodím zde každý den a těším se na nové příspěvky. Když zrovna nový příspěvěk není, prohlížím si starší fotky, které jsem viděla už tolikrát, ale nikdy mě neomrzí. A šárčin blog jsem objevil přes její eshop. Obě jste mojí velkou inspirací a ženete mě kupředu :)

    Kráné snad už jen slunečné dny plné radosti přeje

    Klára (klarysska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Marti,
    Šárčiny plakáty jsou opravdu skvostné. Vůbec by nebylo marné mít nějaký doma. A tak i já se připojuji k tvé soutěži.
    A tvůj blog...to je zase pro mě místo inspirace.
    Přeji fajn víkend, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Marti,
    vy i Šárka máte krásný blog s ještě krásnějšími fotografiemi. Ať se vám oběma stále daří.. :-)
    Pěkný víkend
    Lucie

    brutnikita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Martinka Váš blog som dnes objavila úplnou náhodou a už aj viem čo budem robiť cez víkend...)))teším sa na množstvo nápadov a inšpirácie ktoré som u Vás objavila.Prajem všetko dobré a veľa tvorivých nápadov.Jana
    vinotekajaspo@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky,
    máte to doma moc hezké a se Šárkou se dobře doplňujete. Přeju vše dobré Petra
    preissovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí přátelství mezi blogerkami. Také kalendáře jsou krásné!! Přeji krásný zbytek jara a krásné léto. Lenka
    lekorcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dvakrát hurá! Super výhry a ještě k tomu od talentované Šárky. Ať se Vám oběma daří!
    lpelikanova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Pár kousků od Šárky také doma mám, její tvoření vždycky působí tak čistě:)).....a tomu novému stolečku to také moc sluší:) zdravím, Eva
    e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Martino, moc hezky napsáno. Mám oba vaše blogy moc ráda, Váš jsem objevila jako první blog vůbec a ten Šárčin je mi stejně tak jako váš velkou inspirací. Zdravím a přeji hezké dny, Veronika.
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  26. Krásně věnováno. Mou inspirací je zase ten Tvůj. Šárka je dobrá, ale Tvůj blog je tak nějak s tím něčím malým navíc, je to jeden z mála blogů, který čtu opravdu pravidelně, hltám každé foto a vlastně celou Tvou osobu. tTvé počiny mají šmrnc, smysl....není to pouhá kopie fotek z pinterestu, je to domov, ve kterém bydlí rodina. Přeji spoustu nápadů....jsou totiž skvělé. Radka , 4111981@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Martino, chodím k Vám velmi ráda nakukovat a zároveň se i inspirovat a hlavně kochat :) A jako bonus k tomu mám dnes i soutěž a možnost vyhrát krásné plakáty od Šárky. Zrovna předělávám náš obývací pokoj a nějak ty nové rámy musím zaplnit .... Bezva :)
    luciefoltynova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Prvni blog, ktery jsem zacala sledovat, byl prave Sarcin. je cim dal lepsi.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Takový jeden plakát by se mi hodil do pokojíku :D :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Krásně napsáno,vaše blogy sleduji pravidelně,jsou mi inspirací :) U Šárky jsem již nějaké plakátky objednala,ale ještě by se něco hodilo.I takový kalendář by našel své místo :).Udělalo by mi to velkou radost k mým narozeninám (příští týden kulaté).Přeji Vám i Šárce vše dobré a spoustu dobrých nápadů.Krásné dny,zdraví Eva :)
    eva.sevi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sarcinu tvorbu i blog mam strašně ráda. Domov mi už zdobí její nekonečný kalendář a plakat s domecky z kolekce marble. Budu stastna,když přibyde další kousek do me sbírky :-)
    Kamila
    Rolencova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Gratulujem - Vam obom ste velmi inspirativne! A vyhrat? To by bol sen! :-) Adika
    svit1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Šárkin blog obdivujem a mám v pláne si kúpiť aj niečo z jej tvorby. Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  34. Mila Martino, vas blog sleduji pravidelne uz asi od minuleho leta, a uplne jsem se stala zavisla!Mate krasny dum, terasu, deti i pejsky.Moc vam fandim, a preju mnoho energie a inspirace.Monika, mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Jmenovkyni Šárku, její blog a práci znám a mám moc ráda její vytříbený styl. Nějaké obrázky už doma mám, ale i tak bych ráda zkusila štěstí a zasoutěžila si o další :-)
    Sarka.Rouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Vám i Šárce přeji jen to nej a hodně sil do další práce a hlavně blogování!!!
    Mějte se krásně!
    RD
    romi.d@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Martino, díky za další krásnou giveaway! Od Šárky mám hlavně pohledy, moc se mi její tvorba líbí a fandím jí. Sleduji samozřejmě blogy vás obou a oba jsou skvělé a osobité, každý má své kouzlo v něčem jiném... Ať se daří vám oběma!
    V.

    OdpovědětVymazat
  40. Martino, připojuji se i já s přáním všeho dobrého....Jana

    OdpovědětVymazat
  41. S díky za prima giveaway se přidávám k velké úrodě komentářů! Na některý z Šárčiných plakátů jsem si dělala zálusk tak dlouho, až její e-shop začal hovořit anglicky (což mi neva) a s novou cílovou skupinou se bohužel zvedly i ceny (což mi va). Takže skvělá příležitost zkusit štěstí:-) Krásné dny vám oběma!

    OdpovědětVymazat
  42. Nádherné...nejen plakáty,ale i blog Martiny a Šárky...jste mi velkou inspirací a plakát by se mooc hodil :) krásný den Marcela
    marcelli@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Milujem sa rano zobudit a utekat k tabletu, aby som si mohla pozriet vsetky tie nadherne fotografie, precitat slova mne podobnych zien, ktore su kreativne, maju v sebe vela vasne pre to, co ich bavi a este su ochotne sa s nami o to vsetko podelit! Lubim Vase blogy a Sarke vsetko naj! ❤❤❤ S.
    sblazova17 @gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  45. Marťo, Šári,
    pokračujte v tomto báječném blogování tak dlouho, jak vás to bude bavit.
    Máte můj obdiv, já si při tom všem kolotoči kolem rodiny, přátel, práce, .. na takové "sousto" netroufám. Krásné dny. Petra ptrej@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Marti, Šárka je úžasná, sleduji ji už nějaký pátek!!
    A přeji vše nej!
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Můj komentář je sice trochu mimo mísu, ani moc mi nejde o to soutěžit. Spíše jsem Vám chtěla pochválit tu skvělou minimalistickou skleněnou polici, na které jste hezky vyfotila soutěžní grafiky. Je to skvostný objekt k dalšímu stylingu.
    Máte hezký blog Martino, a kdybych neměla odpor k lajkování, jeden lajk bych Vám dala :-)
    S pozdravem
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  48. Jéé, blog Šárky ani neznám :D
    vinirea@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Přeji Vám i Šárce krásné sluníčkové dny Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Šárky práce se mi moc líbí, proto se do soutěže ráda zapojím. Děkuji. Hezký den. Zuzka. zuzana.dobesova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Martina ďakujem za množstvo úžasných inšpirácií, ktoré na Vašom blogu nachádzam. Na náhody neverím, objavila som Vás, a vďaka Vám aj Šárku, a tak to malo byť, lebo ste skvelé a veľmi Vám obom fandím. Lucia
    lgasparovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Šárku sleduji už hodně dlouho. Obě máte úžasné blogy plné inspirace. Díky. Anet (patikova.aneta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  53. Váš blog jsem objevila až díky Marianne Bydlení, a od té doby jste pro mě velkým zdrojem inspirace. No, a pak taky právě Šárka a její plakáty. Taky už jich pár mám. Lenka (plickova.lenka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  54. Takovou giveaway si nemůžu nechat ujít. Šárčiny grafiky se mi moc líbí, pár jich mám i doma, ale ten nekonečný kalendář mi ještě chybí do sbírky. Krásný slunečný víkend! Radka laetitia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat