pátek 8. května 2015

My little Maleficent




V posledních dnech i týdnech se toho událo spoustu, ale bohužel nebyl čas,nebo energie se o to podělit.
 Prodloužený víkend mi ale dává příležitost se blogu znovu trochu pověnovat a už se na to moc těším :).
Před týdnem tu byly čarodějnice a já Amálce slíbila speciální kostým.
 No ano, zahleděla se do Zloby i Zlobilky a já se jí vůbec nedivím. Tentokrát to bylo sice tvoření na poslední chvíli
a co dům dal, ale co bysme pro své ratolesti neudělali - asi to znáte :)).






Šaty jsem měla koupené, zbývalo dotvořit rohy a křídla. Vzaly jsme si od obou (Zlobilky i dospělé verze) trochu
 a barvu bylo tedy pro mě lepší sjednotit do černé. Na helmu jsem si ale netroufala a tak jsem rohy vyrobila
 z plastové čelenky, na kterou jsem přilepila vytvarovaný drát (používala jsem potažený plotový).
 Ten jsem pak obmotala několika vrstvami alobalu - dá se s ním krásně pracovat a konečný tvar dobře drží.
 Nakonec jen obmotat černou lepící páskou a hotovo. Díky alobalu nejsou rohy ani těžké, což je další plus,
určitě tento postup doporučujeme.


Křídla už byla větším oříškem, ale jako kostra opět posloužil pletivový drát - udělejte si dvojitě základnu - střed,
 který přijde na záda a z toho pak pokračujte dál - vytvarujte si co potřebujete - můžete si stejným způsobem
vyrobit třeba i vílí, nebo motýlí ;), fantazii se meze nekladou.




Nevěděla jsem, čím křídla vyplnit, nakonec mi jako nejvhodnější připadala potravinová fólie.
 Drží dobře napnutá a opět není těžká. Pokud máte ale čas si předem vše dobře promyslet,
radím pořídit folii přímo černou (obalovou),já tu svou pak musela stříkat černým sprejem,
který má z takového povrchu samozřejmě tendenci se odloupávat.




Vše jsem ještě doladila páskou na okrajích a domodelovala na horním okraji trochou alobalu.
Imitaci peří jsem řešila černým krepovým papírem nastříhaným do požadovaných tvarů a velikostí.





S posledním krokem si musíte trochu vyhrát a kusy krepáku ke křídlům lepit postupně po vrstvách,
 snažit se napodobit křídla z peří se tím ale docela dá :).





Neměla jsem na to mnoho času, ale jako dětský kostým to uspělo. Hlavně u Amálky a za její radost mi to opravdu stálo.
 Navíc - pokud jste tedy tvořivý typ - si u toho užijete spoustu zábavy, i když ke spolupráci přizvete své malé pomocníky.
Manžel např.žasl, že si umím vyhrát s něčím....takovým :))) ,přesněji řečeno - nejraději by nejspíš vypustil z pusy
legendární větu: "A přitom taková blbost, co?". To ale nemusel, udělala jsem to s úsměvem sama;).
 Dítě v sobě přece nesmíme zapírat :).








Krásný prodloužený víkend a těším se zase příště!









7 komentářů:

  1. Martinko smekám!Krásný kostým!Hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak,to tedy klobouk dolů.Kostým je perfektní!A pro mnohé maminky i suprovní inspirace,které není nikdy dost.Děkuji za všechny.LenkaK.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný kostým a těším se na další příspěvky, už mi bylo smutno :). Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marti, jste moc šikovná a na Amálce je i z fotek vidět, jakou má radost! :) Jsem ráda, že jste zase zpátky a těším se též na další příspěvky od vás. Krásný májový víkend přeje Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherný kostým Martinka...dcérka je v ňom nádherná...

    OdpovědětVymazat
  6. Je dokonalý :-) Nikdy bych nevěřila, že se dá na poslední chvíli vyrobit tak "namakaný" kostým. Máš můj velký obdiv :-) A.

    OdpovědětVymazat
  7. ...pravdu puvediac mi to evokuje kostým len jednej bytosti....a to by som ani nechcela napísať ,možno ani dieťaťu vyrobiť....

    OdpovědětVymazat