středa 27. května 2015

Trochu slavnostně




V neděli byl pohodový den. Vše uklizeno ze soboty, bytem voněl rebarborový koláč a stůl po procházce se psy zdobilo 
čerstvě natrhané luční kvítí ( je to úžasný pocit, že stačí i jen vyjít před dům a máte plnou vázu třeba každý den). 
Při kávě jsem si vzpomněla na dvě mě drahé duše, které ten den slavily narozeniny - úžasnou Olivku a Moniku 
(holky zbožňuju Vás a prosím přispívejte dál a dál!!! a hlavně stále s radostí ;) , kterou tak účinně přenášíte na své čtenářky a okolí).
Jsem moc moc ráda, že jsem je mohla poznat ještě blíž, než skrze jejich famózní příspěvky, u kterých se mohu kochat každý den. 
Nedělní sváteční nálada byla i ta správná pro vylosování dvou výherců giveaway s MÁMAMI ;).







Gratuluji matumce a Simoně ( komentáře č.9 a 16) !!
K těm brzy poputují krásné výrobky z obchůdku Mámami a ostatním moc děkuji za účast a krásné komentáře, 
měla jsem opravdu radost z toho, jak krásně dokážete myslet na své blízké :-*







A nezapomínejte ani na sebe. Dopřávejte si pohodových chvil - o samotě i s blízkými - co nejčastěji.
Já zrovna jednu mám s oblíbeným soundtrackem Amelie z Montmartru ;)













2 komentáře:

  1. Juuuuuuuuuu, dekuji mooooc:-). To je uzasna zprava hned rano. Budu se moc tesit, stesti se na me usmalo. Diky jeste jednou a krasny den. :-) matumka - Marcela

    ..a opet moc hezka dekorace od Vas z domu, zidle Vitra /nepletu-li se/ uzasna, ta seda k tomu - parada

    OdpovědětVymazat
  2. Tys mě tak dojala... Děkuju strašně moc za nejmilejší slova a tomu nahoře za to, že mi Tě přivál do cesty (na náhody nevěřím, mělo to tak být :-*). Těším se, že se brzy uvidíme! :-*

    OdpovědětVymazat