pondělí 25. května 2015

Weekends with my best friends



Docela mě mrzí, že nezvládám poslední dobou příspěvky vkládat tak, jak čas plyne, ale až s odstupem několika dní i týdnů. 
Nevyzní nejspíš pak tolik intenzivně, emoce ze zážitků už nemají takovou sílu, ale fotky toho stejně dost prozradí,
 tak se budu tentokrát snažit trochu šetřit slovy a nechám vyprávění
větší části příběhu spíš na nich :).

Už je to 6 týdnů ( nemůžu tomu věřit), kdy jsme oslavili narozeniny našeho prvního "dítěte" - 
Bronxovi je úžasných kulatých 10 let ( tomu nemohu věřit už vůbec). Přijde mi to opravdu jako chvilka, co jsem si ho vybojovala 
navzdory ne zrovna vhodným okolnostem (rozchod po dlouholetém vztahu, stěhování z domku do bytu apod.). 
Do podnájmu jsem si pak přivezla tolik vytoužené a dlouho očekávané štěňátko s ustaraným výrazem 
a hoooodně tvrdou hlavinkou (ačkoli - jaký pán...:) ).
I když to byl pejsek, a ne fenka, jak jsem původně a jedině!!! plánovala, měl moje srdce už dřív, než se narodil. 
Stačilo se seznámit s jeho předky. A já nikdy nebudu svého výběru litovat.
Bronxík je miláčkem celé mé široké rodiny a získal si i srdce všech, 
kteří ho mohli jen trochu poznat.





Narozeniny proběhly se vším všudy. Dort, dárečky (z pešečka měl ohromnou radost a musel o něj hned se Skye "bojovat") 
a ani oblíbená kostička nesměla chybět. A já jen opět s radostí pozorovala, jak čiperného máme desetiletého - 
přestože často (vždy když se mu to hodí) na nás už hraje chatrného dědečka.





První květnová sobota u nás byla ve znamení Prague Expo dog show - mezinárodní výstavy psů v Praze Letňanech. 
Předem probíhaly s naší Skye přípravy, do kterých se aktivně zapojovala i naše Amálka :). Už teď měla veliký zájem 
ocitnout se ve výstavním kruhu, ale kdo ví :), třeba se brzy dočká a vyzkouší si vše v soutěži junior handlerů. 
Výstavy už dlouho nejsou pro mě potěšením. Byly dřív - když jsem byla jen v roli diváka. I když prostředí okolo psů
 a zvyky chovatelů, vystavovatelů a rozhodčích se zase o mnoho od té doby nezměnili, nedotýkalo se mě to tolik osobně, 
jako je tomu v případě, kdy chci předvést svého psa. Raději nebudu rozebírat, jak moc jsem se už předem netěšila 
na protáhlé obličeje, které lemují výstavní kruh, stačilo jen vejít do Letňanského areálu a okamžitě mě z obláčku do tvrdé reality
 sesadila dost vulgárním způsobem jedna "chytrá" a mě se tím bohužel znovu dost snížilo mínění o úrovni českých pejskařů 
- přestože nerada házím lidi do jednoho pytle.
Výjimku potvrzující pravidlo byla pak pro nás naše nejblíž sousedící. A tak jsem si mohla - i když v angličtině
 - nakonec opravdu vychutnat nadšené povídání (v mém případě spíš přitakávání, protože výborně rozumím, ale tím to ostudně končí) 
o tom velkém společném zájmu, zapeklitosti vystavování, názory na současný stav a kvalitu amstafů v Evropě atd.
- až mi z toho běhal příjemný mráz po zádech. Podle mého by to přesně takhle mělo vypadat. 
Místo šuškavého pomlouvání za zády si atmosféru pořádně užít, být si navzájem nápomocní a vyměňovat si zkušenosti.
Tou dobrou duší byla sympatická slečna Weronika Lemke, která umí opravdu nádherné fotky a já měla to štěstí, 
že si její hledáček našel v Letňanech i nás. Jsem za to milé setkání nesmírně ráda, vlilo mi do žil další potřebnou dávku odhodlání
 a pozitivní energie a doufám, že se třeba na nějaké další evropské show znovu uvidíme. 
Naše Skye získala na své první mezinárodce třetí místo se známkou výborná a nádherný posudek  k tomu. 
Dělá nám jen samou radost - pokud teda nepočítám neřízené honby za kolem bydlícími zajíci :).





Jsem šťastná, že jsou součástí naší rodiny.
Bez nich bychom nebyli celí.










7 komentářů:

  1. Nádherní hafani!!! Bronxovi dodatečně přeju všechno nejlepší a ještě hodně zdravých a veselých let a Skye moc gratuluji!!!
    A co se výstav týče, závist je zkrátka všude.....a trápí se hlavně ten, kdo závidí.
    Krásný den... Kat....

    OdpovědětVymazat
  2. Emoce vyšly na povrch i po delší době...krásný článek! Dcera má fenku z útulku a pomáhá s organizací Voříškiády. A závist řádí i tam!
    Kdyby to nebylo smutné, bylo by to k pousmání.
    Přeji dál jen pozitivní zážitky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Pejsky a děti máte krásné, nenechte si kazit náladu závistivci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Martina,tak musím napísať tri postrehy, slečna čo fotila to fakt vie, ten modrý pruh za tvojou hrdzavou Sky to je nádherný kontrast, tvoje rozprávanie o správaní sa ľudí, to je mnoho krát nepochopiteľné, mne to vychádza, že nemajú dosť sebavedomia a tak sa potrebujú vyvyšovať mne naposledy pani v kostímčeku vynadala ked som vystúpila z auta, že či sa na ňu musím tak lepiť, lebo som zacúvala pred jej auto, ale prosím pekne mala meter odo mňa a z a ňou boli asi 2m !!ostala som v nemom úžase , a tretia vec, úplná blbosť, ale upútala ma sieť tesne nad zemou , máme ju tiež takto zavesenú a strašne frflem :D že ju takto manžel zavesil ,no ona je zavesená normálne, ale keď do nej zložím svoje pozadie, som proklatě nízko :DDDD tak sa smejem že to máte podobne. majte sa fajn ,pekné dni e.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásní pejsci,náš bude slavit v červnu dva a taky mu nachystám dort :-) Bez nich by byl život chudší o spoustu lásky a radosti..

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nej, nej ňufíčkovi nádhernému, hlavně pevné zdraví a ať Vám dělá i nadále velikou radost, teta Olív posílá obrovskou pusu "na fusaté" (to místo u čenichu, víme?). :))) Krásní jsou, Bronx i Skye, a chtěla bych se s něma pomazlit. O výstavách se rozepisovat nebudu, to jsme si řekly life. :))

    OdpovědětVymazat
  7. It was really nice to meet you! And keep going with your girl on shows, she is great :) Good luck my friends! I am looking foward to see you again on some shows :) and do more pictures ;)

    OdpovědětVymazat