sobota 13. června 2015

Třikrát hurá!





Moc jsem se těšila na to, až některým z Vás čtenářů budu moct udělat radost tak skvělým dárkem, 
jakým jsou Šárčina díla. Dnes nastal ten čas potěšit právě tři výherce.





Prní vylosovanou se stala Veronika s komentářem č.29
vermrackova@gmail.com

jako na druhou se usmálo štěstí na Marcelu s komentářem č. 7
kavickamarcela@gmail.com

a třetí  z náhodně vylosovaných je Eva s komentářem č.24
e.bysova@banktech.cz



Vítězkám gratuluji!!!! a všem ostatním zúčastněným  moc děkuji za nádherné komentáře, 
které přidali další vítr do plachet nejen mě, ale určitě i Šárce ;).
Jste úžasní a já doufám, že Vás alespoň potěším dalšími příspěvky, které pomalu, 
ale jistě, zase připravuji.

Krásně strávený a pohodový víkend všem!






4 komentáře:

  1. Tak tomu sa hovorí krásne nedeľné ráno a bola som celkom zachmúrená....moc díky ...teším sa...prajem krásny deň Martinka i Šárka a vlastne všetkým..Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Marti jeste jednou moc diky za krasnou GA a vsem damam velka gratulace a at jim vyhra dela radost! Mnoho pozdravu :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Po týdnu stráveném v Provence mne doma čekalo moc milé překvapení, vyhrála jsem....hurááá:))) Moc děkuji a už se těším. Všechny zdravím, Eva.

    OdpovědětVymazat
  4. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    OdpovědětVymazat