pátek 14. srpna 2015

Instagram




Stačila chvilka a už jsem v něm byla až po uši. V kouzelném světě plném fotografií, ze kterých se Vám točí hlava kolem :). 
Po Pinterestu jsem podlehla i Instagramu. Nejdřív jen jako sledující. Pak ale následovalo další bezvadné blogerské posezení 
a záhy na to už jsem měla nový telefon. Ten můj - prý předpotopní a ničehoschopný (pro mě ne - vždyť volat a posílat sms stačí :P) 
- byl vlastně jen díky Instagramu odložen do šuplíku. Manžel bez váhání využil mé slabé chvilky a dohnal mě tak ke "vstupu do současného technického světa", o který se snažil už dlouho :)). Bála jsem se ztráty dalšího kusu soukromí- podobně jako při založení blogu,
 ale nakonec jsem nadšená. Blogování mi moc chybí, ale Instagram mi vše dokáže alespoň trochu nahradit. 
Jakmile se mi zasteskne, stačí sáhnout po telefonu a hned mám pocit, že jsem lidem, které samotné - nebo jejich tvorbu - mám tak ráda, zase blíž. A zažívat pak neskutečnou radost, když jeden ze svých insta snímků najdu v příspěvku blogu Tine K Home. Snadného přístupu a rychlého nahrávání fotek si cením nejvíc teď, když jsem na dovolené většinou bez pořádného připojení k internetu.
Kdyby se náhodou zastesklo i Vám :), pak mě tedy můžete najít i tady.
Já si dál užívám volna a asi jsem odpočatá dostatečně, protože jsem znovu dostala chuť plánovat i fotit. 
Tak přidám alespoň snímky ze včerejšího dne na chaloupce a malou instagramovou koláž.







Užívejte léta!








5 komentářů:

  1. To jsou krásný fotky! Já jsem Instagramu propadla x měsíců zpátky. Mám sice Smartphone, ale s nekvalitním foťákem. Můj muž by mi chtěl pořád kupovat nový a nový přístroj, ale já se bráním a nechci utrácet (utrácím za foto techniku):-D. Ale asi se tomu nevyhnu, protože v tomhle jde pokrok strašně rychle a když už se do toho člověk pustí, není cesty zpět (nejen že ho to lapí, ale technologicky už jsme v tom kolotoči navždy).

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino, tak já Instagramu úspěšně odolávám a naopak plánuji i zrušení FCB profilu. Blog taky nebude napořád a ač trochu paradoxně těším se na to, až se od světa internetu jednou více méně odříznu. Věřím, že ten čas nastane a že to dokážeme omezit na naprosté minimum. Televizi už nemáme roky, rádio posloucháme zřídkakdy... je to nesmírně osvobozující. Užijte si dovolené i odpočinku, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši ten umyvadlový stolek je úžasný a nejkrásnější!! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, jestli je děláš mobilem, pak by mne zajímalo jakým.... taky si budu muset pořídit nějaký chytřejsí...

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, uzasny uspech... To vzdy potesi �������� take jsem nas s Radou nasla. Fotky krasne jako vzdy, tak rada se kocham. Market @mitliversmukt

    OdpovědětVymazat