středa 5. srpna 2015

Mezi máky




Moc všechny zdravím po dlouhé době! Nedostatek času v posledním měsíci mi nedovolil dostat se ke svým oblíbeným chvílím na blogu,
 ale nevzdávám to :). Jen tu nejspíš už nebudu tak často a objeví se tu i pár článků, které nebudou časově úplně aktuální. 
Teď stále vzpomínám na mé oblíbené dny, kdy byla maková pole kolem nás v plném rozkvětu. Mrzí mě vždy, 
že natrhané květy vydrží ve váze tak krátce, a tak jsme si s Bronxem a Skye užívali alespoň procházky
 přímo mezi tou krásou každý den až do jejich odkvětu. Nádhera! 





Moc děkuji všem, kteří se ke mě vracejí a doufám, že i Vy si užíváte alespoň pár volných letních dní po svém. 
A ty, které zaujal můj předešlý článek s Jerlínem prosím - napište mi rovnou do mailu, ráda postupně odpovím ;).

Krásné prázdninové dny









7 komentářů:

  1. Martino, ani nevím proč, ale dnes jsem si na Vás jen tak mimochodem vzpomněla, že už jsem od Vás dlouho nic nečetla a neviděla, a už tu máme článek ;-). A jaké krásné fotky! Jo, to mi chybělo...;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Bronx a Skye jsou úžasní, bych je tak pomuchlala, mazlíky... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, nádherné fotky !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! A ty vlčí máky v blízkosti domova závidím:-)
    http://unasdomacz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné fotky. Taky jsem makové kvítky několikrát fotila.

    OdpovědětVymazat
  6. Boží fotky!! Já chci taky takový pole!

    OdpovědětVymazat
  7. Picbulové <3 Krásné fotky...

    OdpovědětVymazat