pondělí 31. srpna 2015

S novým stolkem



Vypadalo to tak nevinně, když jsem náš oblíbený paletový stolek vyvezla z centra obýváku.
 Měl se brzy vrátit zpět na svoje místo, jen v menší verzi. Nakonec se v mé mysli ale zažehla jiskřička nového nápadu, do kterého jsem 
byla zapálená čím dál víc. Však to znáte - něco si vezmete do hlavy a ...no berana v sobě nezapřu. Nový stolek je přesně TO, co jsem chtěla. 
Byla k němu trochu krkolomnější cesta, ale o to větší z něj mám radost. Je to kousek, který už má něco za sebou,v jádru je to poctivec -
 i když momentálně zahalený v černém kabátku - jednou ale určitě ještě zazáří svou přirozenou krásou a dělá dokonalou společnost naší vitríně. Nezabírá v našem skromném prostoru tolik místa, přitom na něj mohu pohodlně rozložit své oblíbené společníky. 
Momentálně jím je nový přírůstek do rostlinné části rodiny, malovaná mísa a svíčka s vůní růže Tine K home a dva "suvenýry", 
které jsem si přivezla z prázdnin. Třetímu (balijskému koši v bílé) jsem našla místo na skříňce u televize vedle jerlínu, který má nový květník - neodolala jsem prostému hliněnému z Ikea. A já jsem ráda, že jsem zase doma. Snad bude návrat do práce i školy a školky probíhat hladce :). Těším se na všechny malé i velké změny, které brzy nastanou..








Opatrujte se a prima poslední prázdninový den!













16 komentářů:

  1. Marti máte to krásné,ten marocký styl se mi také moc líbí ;-) Hezký den. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji! Mě marocký styl vždy nárazově pohlcuje, a tak jsem si nemohla pomoci :) Hezké dny i Vám! M.

      Vymazat
  2. Máte to zase moc krásne...zase trošku zmena...s pozdravom Maca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maco, ano, změny to je moje :). Děkuju, jsem ráda. M.

      Vymazat
  3. Skvěle tam pasuje a hezky se doplňuje s taburetem a krabičkokošíkem. :)) Líbí se mi to moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky. Je to silná trojka :)). A já je miluju. Moc pozdravů! ;)

      Vymazat
  4. Marti, sedí v priestore ako keby tam bol odjakživa. Je to všetko také odľachčené. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji! Byl to můj boj a trochu jsem se bála, že pro něj nebude mít nikdo pochopení. Ale těší mě, že jsem se mýlila ;). Krásné dny! M.

      Vymazat
  5. Marti, máte to doma moc krásné! Ty mističky! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc díky! Mističky doufám časem ještě přibudou, jsem na nich téměř závislá :). Krásné dny! M.

      Vymazat
  6. Martino, moc pekna promena. Kvetinacek hezky ladi s taburetem, misku TineKHome jsem taky hned chtela, bohuzel v teto barve neni, je uzasna, uzivejte zmeny a radosti z ni. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, moc děkuju!!! Já k Tine přišla náhodně, je to pro mě poklad a jsem ráda, že si ke mě našla cestu. Mám ji doma pořád někde na očích. Krásné dny, M.

      Vymazat
  7. S tym stolikom je to take prijemne, ciste. Inak ten stolik je fantasticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to zahřálo u srdíčka. Jsem ráda, že jsem se o stolek pokusila, mám ho čím dál raději. Krásné dny! M.

      Vymazat
  8. Jaj tak ja som v dome 7 rokov bez "konferaku" a urobila som si aj príspevok aby som si ujasnila čo sa mi pači... A furt nič tak snaď čoskoro ma kopne muza bude dokončene obloženie krbu hrdzavym plechom tak sa už hádam rozhodnem .Ten tvoj nový sa mi veľmi paci a kožený taburet je geniálny tuzim po ňom...všetko je spolu také lahunke krásne !!!čau e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, tak to se půjdu na příspěvek ráda mrknout ;). Já jsem šíleně nerozhodná, ale u stolku jsem najednou měla jasnou představu, i když není jasné, za jakou dobu mě zase potká představa jiná :)). No ale lepší, než měnit kuchyňskou linku, no ne? :D Zrezlý plech je magnetem pro mé oči, takže se už moooc těším na novinky u Vás. Prima dny a díky! M.

      Vymazat