středa 21. října 2015

Pošmourno



...je tak krásně šišlavé slovíčko, které hned to podzimní počasí za okny hezky zjemní.  Já ho mám i ráda. 
Když můžu být tou dobou v teple domova, přisvítit si vřelým světlem svíčky, přitopit si horkou kávou nebo čajem
 a kochat se pohledem na pestrou škálu barev listí, poletujícího kolem oken.
Nedávno jsem si to coby marod mohla dopřát pár dní po sobě a tak jsem neváhala a zpříjemnila si domácí klid, jak jen to šlo. 
Věnovala jsem se jedné ze svých nejmilejších zálib a trénovala ohýbání papíru do lomených ozdob a lampionků 
- čas utíkal ani nevím jak. Pohodovou atmosféru mi dokonale přičaroval už zpět domů přestěhovaný světelný řetěz House Doctor 
a nádherný měděný svícínek, který je pro toto období jako dělaný. Nádherně mi teď například vyniká v obýváku u tmavě šedé sedačky, 
kterou jsem krátce po nafocení snímků pro tento post už svlékla z bílého kabátku. Prostě podzim, jak má být.. 
Jsem ráda, že jsme teď všichni zdraví a užíváme si pouštění draků , sbírání kaštanů a listů, společných večerů u roztopených kamen. 
A jak si podzimních dní užíváte vy? ;)






Moc vás zdravím!












13 komentářů:

  1. Vse zle je pro neco dobre, ze? A Vy jste si tu nemoc hezky zprijemnila a nam pripravila zase moc pekny post - nadherne veci - svicinek - a prijemna nalada, ktera z Vasich fotek dycha:-). Budte zdravi. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, přesně tak. A já vypustit potřebovala. Moc mi to chybělo. Díky za prima podporu a moc zdravím! M.

      Vymazat
  2. Marti, tak za túto prácu máš u mňa veľký obdiv. Ja som tak trošku netrpezlivá a určite by mi tie poohýbané hrany nesedeli k sebe. Aj na pintereste som si pár návodov odložila, že vyskúšam. Obdivovala som ich už u Janky (Olivky). Sú nádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já jsem v životě trochu nerváček a musím mít přesně takový typ vyžití, protože mě naopak uklidňuje :). Návodů je dost, chce si to udělat jen ten čas ;). Tak tvoření zdar a moc pozdravů posílám ;), M.

      Vymazat
  3. Světelný řetěz je opravdu krásný, a ohýbání papírků...máš můj obdiv!!! Skvělá práce a ještě hezčí lampionky.
    Hezké dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řetěz si užívám celoročně. Díky moc za pochvalu a hezké dny i Tobě! M.

      Vymazat
  4. Lampionky jsou naprosto dokonalé, ale vůbec mi to nejde....ach jo, třeba se to časem poddá. Přeji zdraví Vám i celé Vaší rodině. Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, ,nevěště hlavu. Chce to jen cvik, opravdu. Také se s tím peru, nemyslete. Cvičení dělá mistra, také v to doufám ;). Díky moc za milý pozdrav, přeju krásné podzimní dny, M.

      Vymazat
  5. Ahoj Martino, hope I wrote that correctly, because, although I'm Czech, I'm in Canada with an English keyboard. I'm tending to more inside work myself these days, collecting leaves and working on some art. Love these autumnal days. My favourite time of the year, and also a time when I miss Prague the most. Will have to get back there in 2016.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Vás Marti, i já jsem se pokusila podle Vašeho návodu o lampionek, není dokonalý, ale radost z něj mám velikou. Ale chtěla jsem se zeptat, v návodu píšete i o menší velikosti, kratší strana má 9 cm a ta delší má stejně cm jako delší strana A4? Nedařilo se mně vůbec stáhnout nití k sobě. Děkuji za odpověď.
    Mějte hezké podzimní dny.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. prosím prosííím kde nájdem postup ???

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Martino, děkuji za krásný inspirativní blog. k těm papírovým ozdobám jsem se chtěla zeptat, jaký používáte papír, klasický tvrdý? já to z něj zkoušela a ohyby nevypadají vůbec pěkně, nebo používáte i nějaké pomůcky k tomu ohýbání? moc děkuji za odpověď, Katka

    OdpovědětVymazat
  9. nadchly mě ty skládané ozdoby:) a prohledala jsem net a nenašla - prosím, pod čím hledat, nebo měla by jste odkaz, kde jste čerpala vy? máte je moc krásné:) děkuju Káťa

    OdpovědětVymazat