pátek 2. října 2015

Rest day





Dnes mě pokulhávající zdraví donutilo ke dni stráveném doma. Těšila jsem se, jak si odpočinu, vše zaspím, ale přidala se ke mě i Madlenka
 - a jak už to bývá - máma si nemůže dovolit marodit. V první polovině dne ještě nějaká energie byla a tak jsme si mohly vyrobit mou novou dekoraci - origami pejska. A protože se povedl, už je vystavený na očích celé rodince.
 K tomu jsem neodolala vdechnout trochu podzimní nálady i našemu jerlínu, měděné lístečky od Madam Stoltz jsou na něm dokonalé,
 tuhle představu jsem měla v hlavě už minulý rok a teď jsem ji konečně mohla zrealizovat. Tak na tu druhou polovinu dne
 strávenou válením na gauči, jsme měly alespoň poblíž nové zátiší. Je úžasné,
 jak malé drobnosti dokáží změnit v okamžiku zákoutí v místnosti.






Užívejte víkend v duchu babího léta!












16 komentářů:

  1. Marti, moc krásné a pejsek je úžasný. Včera jsem podle Vašeho receptu zkusila upéct brownies z řepy, bylo to moc dobré, jen se vloudila chybička, Na vašem obrázku je nádherně nadýchané a já ho měla takové zpečené jako tuhá hmota-placka, tak jsem se chtěla zeptat, zda se vám to také někdy nestalo, kde jsem mohla udělat chybu, dělala jsem přesně podle vašeho receptu. Nemá tam být třeba jen 4 žloutky a ne celá vajíčka? děkuji moc za odpověď Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko díky. To s brownies mě moc mrzí, ale napsala jsem recept tak jak byl v časopise a jak jsem ho přesně dělala i já. Někdy to holt nevyjde, tak snad příště si pochutnáte ;). Moc zdravím, M.

      Vymazat
  2. Milá Martino, máte neuvěřitelný vkus a talent zachytit krásu Vašeho domova. Sleduji Vás už roky a vždycky se zaraduji, když se mi na BL zobrazí nový příspěvek na Vašem blogu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, moc děkuji za krásná slova. Moc si jich vážím, a moc mě těší, že se ke mě ráda vracíte. Mějte krásný podzim! M.

      Vymazat
  3. Zdravim:-). Listky jerlinu opravdu svedci, vypada to moc pekne, i pejsek. Jerlin shanim tez, ale zatim znaji mnou osloveni prodejci spis jeho venkovni verzi, pokojovou moc ne:-(. Ale kdo helda, najde - snad:-).
    Mejte se a hodne zravi!!!! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jerlín prodává např. Zahrada na niti, mrkněte na jejich webovky, posílají i poštou. R.

      Vymazat
    2. Diky mooooc, zkusim:-). M.

      Vymazat
    3. Marcelo, díky. Na jerlínu ty lístky opravdu nezaniknou :D. Já sháněla také dlouho, pošlu kontakt,případně do mailu. Teď na podzim se prý shánějí lépe. Ale jak už tu někdo napsal , mají je nově i v Zahradě na niti, tak už se jím možná kocháte doma naživo ;). Prima dny, M.

      Vymazat
    4. Pejsek je kouzelny. Mohla bych poprosit o informaci,kde jste se inspirovala. Moc dekuji. S pozdravem a pranim pekneho dne Monika

      Vymazat
  4. Krásné zákoutí.....kochám se. Zrovna včera jsem držela v ruce staré náušnice a chtěla je vyhodit. Jsou složené z podobných malých lístečků. Děkuji, už vím, že je nevyhodím. Jen budu muset použít větvičky, taková krásná rostlina by v mé péči asi neprospívala, jako u Vás. V zahradnictví jí ani neznali. Přeji pěkné podzimní dny a brzké uzdravení Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, jsem taky moc zvědavá, jestli jerlín u nás přežije zimu. Lístečky jsem minulý rok použila na holé větvičky ve váze a i tam jim to moc slušelo;). Díky a prima podzimní dny, M.

      Vymazat
  5. Nápad so zlatými lístkami je úplne super :) Jednoduché a predsa by som na to v živote neprišla :D

    OdpovědětVymazat
  6. No ale než jsem k nim sehnala ten jerlín, utekl celý rok :). ALe jsem ráda, že jsem si tvrdohlavě vyčkala na výsledek. Na takové blbosti mě prostě užije :). Krásné dny, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ten pejsek je super roztomilý :-) Chystám se také letos zkoušet origami na vánoční ozdoby. Pěkný den, Alena

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké fotky!
    tomáš a pavel.
    http://www.browneyedcouple.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nevim, zda je to pro nekoho jeste aktualni, ale dva druhy domaciho jerlinu (hledejte sophora) maji na plantica.cz. Jsou i za docela prijatelnou cenu 😎

    OdpovědětVymazat