středa 25. listopadu 2015

Medy´s 5



Neuvěřitelné, jak ten čas letí. V pondělí to bylo pět let, co na svět vykoukla naše Madlenka. Přemýšlivá, tichá, okatá, ohleduplná, 
s ohromnou fantazií, milující koně a koníky ve všech velikostech a formách, občas vzteklá, přísná sama k sobě, 
ostýchavá, skromná a úplně jinak nádherná, než její starší sestra. Zlatíčko nás všech.
 I proto jsem letos neodolala velkým zlatým písmenům na narozeninovou výzdobu místo tradičních balónků. 
Jednoduchá dekorace s velkým efektem je k sehnání na typoland.cz. Plány na dort byly jasné - čokoláda a zase čokoláda.
 Čím více, tím lépe :). A povedlo se. Tentokrát jsem zkusila pro nás nový recept  . Marcipán rádi nemáme a tak jsem Madlenčinu
 představu o vzhledu doháněla figurkou koníka - od minulých narozenin se to tak stalo vlastně už tradicí.  A nebyl to poslední koník na programu. Protože si opravdu přála moc jeden jediný dárek, manžel udělal všechno proto, aby se její přání splnilo - a dokonce předčilo její očekávání. 
Místo houpacího koně jsme si dovolili dát přednost jedoucímu a rozhodně se vyplatilo. U nás už holky vesměs doma po svých nechodí. 
A milým překvapením byl pro celou naší rodinku i výlet za těmi živými koníky na Žernovku. Po takovém nadšení se z nás pravděpodobně 
brzy stanou velmi častí návštěvníci.Byl to úžasný rodinný víkend a já jsem moc ráda, že se navzájem máme. 
V takových chvílích si to člověk uvědomuje asi nejvíc.









Užívejte společných okamžiků i Vy, 
snad nepodléháte předvánočním stresům ;)














6 komentářů:

  1. Dort je krásný, Madlenka taky a ještě má kouzelné jméno :-)
    Zrovna taky řeším dort na páté narozeniny naší Aničky. Tak děkuji za inspiraci :-)
    naseruina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dcerce všechno nejlepší, oslava byla nádherná!! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně nadekorovaný dort! Tenhle recept jsem zkoušela též, jen jsem místo čokolády potírala džemem a zdobila jahodami - bylo to v červnu:-) Té čokolády se mi v tomto receptu zdá přece jen příliš. Happy Birthday!

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna vyzdoba , tie zlate pismena , oplatilo sa investovat do toho. Ta torta s tym konikom, naozaj velmi velmi pekne a krasnej dcerke vsetko najlepsie prajem.

    OdpovědětVymazat
  5. Medynce všechno nej, takový dortík by udělal radost i mě :-)

    OdpovědětVymazat