úterý 29. prosince 2015

Instantní vánoce




Už kvůli nedostatku času na pořádné články tady, jsem nesmírně ráda za Instagram
Mám ten "svůj svět" hned po ruce, v mém telefonu, a ve chvilce, kdy se mi zasteskne, můžu své oči 
v okamžiku nakrmit a sem tam se podělit i o ty své radosti tak jak přicházejí, bez časových prodlev. 
Prostě si hrát a být šťastná :).
A takhle to mé štěstí probíhalo v posledním měsíci.














Krásné dny 



8 komentářů:

  1. Nádherné fotky, úplně se mi vrátily Vánoce!! Tak ráda k Tobě chodím! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Instagram je záchrana. :)
    Jinak moc pěkné fotky, také přeji hezký zbytek dne!
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne fotky a kompozice. Fajn rok 2016 preje Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdová nádhera! A ta atmosféra!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí, jak některé blogy jsou laděné do moderna, některé do tradična...
    a ze všech dýchají vánoce, klid, pohoda....

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný a pohodový Nový rok přeje Maru

    OdpovědětVymazat