čtvrtek 14. ledna 2016

Nejmenší postýlka




Ta patří v naší rodině Madlence. Už jí je tak tak a brzy jí čeká už ta velká "dospělácká" a s ní i další změny v pokojíku,
 aby vypadal víc školácky..:). Potřebuje si sednout ke svému psacímu stolu a věnovat se ve svém soukromí nejoblíbenější činnosti 
- kreslení. Potřebuje skříňku na svou neustále se rozrůstající rodinu koníků...vlastně spíš skříň. A taky nástěnku a místo, kam by si mohla zvát 
kamarádky přece :)). A nastane čas loučit se se sladkou holčičkovskou zašívárnou. Už je i z Madlenky malá slečna, i když já bych jí pořád
 ještě ráda viděla menší...tak aby se vešla celá do náruče. Abych jí mohla pořád k sobě tisknout a celou ji schovat a cítit z ní miminko. 
A pořád tak obě dcerky vidím..jako by to bylo včera - asi to sami dobře znáte, pokud máte možnost sledovat své dítě, 
jak doslova roste před očima. 
Ježíšek už myslel na ty budoucí dny, ale i na maminku, která se s těmi minulými někdy těžko loučí a přinesl nádherné povlečení,
 ze kterého jsme nadšené obě. Bude myslím slušet i plánovanému pokojíku. Stejně jako jednorožec Sněženka, kterého zas nadělil Madlence předčasně tatínek. Madlenka sama pro něj vybrala místo, střeží tak její nerušený spánek a snad vnáší do jejích snů spoustu krásných příběhů. 
Těším se na nový pokojík, ale přiznávám, bude se mi po tom současném stýskat. Jsem ráda, že pomocí fotografií si ho můžu 
kdykoli připomenout, tak tady přidávám nějaké z minulého týdne, kdy se u nás marodilo.
Nově jsme povlékly, aby se lépe uzdravovalo ;). 
I Vy buďte zdrávi!











povlečení H&M Home, jednorožec Butlers, komplítek s tučňáky Lindex






10 komentářů:

  1. Já ti úplně rozumím, samozřejmě. A teď si představ, že jednou nastane čas, kdy v tom jejich pokojíčku třeba nebudeme vítaný... Chjo. Jsem zvědavá na novou verzi slečinkovského pokoje a jsem ráda, že jednorožec nebude jen u nás. Ema si dnes vybrala jednorožčí batoh:-D a je to vodvaz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno...opomněla jsem k tomuto tématu vyfotit i dveře pokojíku naší starší. Tam výhružně visí její vlastnoručně a s láskou vyráběná cedule, na které je překvapivě napsáno : Nevstupovat, jinak smrd!!!! :D Tak si toho jednorožce u Madlenky dost užívám :) ;).

      Vymazat
  2. Vyvolalo mi to úsmev :-)dievčenská izba : hlava jednorožca, u nás hlava koňa, biela, u nás čierna, mačičky, u nás ,,konský,, vankúš ND a teraz chystám ,,vlčí,, z utierky ND, zbierka koníkov, u nás bývala jazdkyňa- jazdecká prilba a obraz ,,skokov koní,, z IKEA....ale ! dcéra je dospelá a konská ,,výzdoba,,( ani nenie je hotovo ) jej začala ,,trhať,, srdce...prestala jazdiť pre zlé testy na srsť koňa, maturovala, ale hlavne jej plnokrvník tragicky zahynul...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten čas letí neuvěřitelně rychle. I já začínám mít pocit, že se vše u nás mění tak nějak pořád - ale u těch malých je holt potřeba měnit časteji a přizpůsobovat se jejich tempu. Tak snad nová verze zase nějakou tu dobu vydrží a bude dělat radost. Chtěla jsem ji proto dělat co neutrálnější, ale byly i nějaké konkrétní požadavky, tak ty se pokusím splnit a vměstnat. Jsou to spíš komůrky, než pokojíky :)). Aleno zdravím a přeji co nejvíc slunečních a radostných dní!

      Vymazat
  3. Krasne fotky, naprosto trefny text, tyhle momenty asi nikdy nezapomeneme, doufam!
    Ja v HM porizovala podobne povleceni s pejskem, ti vedou u nas, i kdyz k Vanocum si Barunka prala ziveho kone:-). Chtela jsem v HM poridit na zed hlavu soba, nebo co to bylo, bohuzel uz jsem ho nestihla.
    Budu se tesit na dalsi okenka do pokojiku a hlavne to zdravi!!!!
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jak my rodiče, ale jsem zvědavá, jestli i naše dcery si do vzpomínek vtisknout ten svůj soukromý koutek..Na mě jako na malou hodně působily detaily, kterými jsem se ráda obklopovala a když se řekne dětství, vzpomenu si pak právě hlavně na ně.. Povlečení s pejskem bylo v plánu i u nás, ale nebyli jsme dostatečně rychlí a už nebylo k mání. A živého koně máme na wishlistu každý den :D, nebojte;). Hlavu jelena mají například i v Butlers, tu jsme pořídili té starší. Mají i další zvířátka, tak k nim jukněte. Díky za zastavení se u mě a moc zdravím! M.

      Vymazat
  4. Krásnéé, co víc k tomu dodat! Mám 2 děti-syna bude mu už 13 let a je 186cm vysoký, dceru Barunku budou jí 3 roky. Znám to, dětičky nám odrůstají kvapem a člověk už spoustu toho nevrátí. Vše zůstane jen krásnými vzpomínkami. Martino, prosím Vás, nebudete postýlku po Madlence prodávat? Dětskou postýlku jsme na Štědrý den odložili s tím, že malá dostala matraci a povlečení na velkou postel od Ježíška a pořád čekám, až mi nějaká postel padne do oka. Ta Madlenčina je moc pěkná! Kdyby ano dejte mi prosím vědět. Krásný den Vám přeji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za komentář. Původně jsem myslela, že postýlka zůstane v rodině, ale vše dopadlo jinak, tak - pokud máte o postýlku stále zájem, prosím, ozvěte se mi na mail ;), určitě se domluvíme. M.

      Vymazat
  5. Nádhera !!!!i nás letos čekají velké změny v pokojíčku, jen ne tak poetické a romantické ..... pubošci si přejí pokoj pro "skejťáky a parkuristy" .... takže sháním graffity a stará prkna .... a já bych tak ráda "jednorožce" :o).....Martinko, doufám, že nám pak ukážeš výsledek, už teď vím, že bude úžasný .... přeji ti krásný víkend ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, Marki díky. Tak u nás zůstalo prkno v garáži, ale u starší už čekám, s čím na mě zanedlouho vyrukuje ;). S výsledkem nevím, jak to ještě celé dopadne, moc změn to asi nebude, ale snad potěší. Když tak čtu Tvé řádky, je to všude stejné - co bychom pro ty naše poklady neudělali ;)). Moc zdravím a přeji prima předělávání! Já se na to vrhám už zanedlouho. Pa, M.

      Vymazat