pondělí 1. února 2016

Balzám i pro koupelnu




Stává se Vám občas, že v životě - ačkoli byste zrovna plánovali - něco do sebe zapadne jako puzzle a přijde nějaký úžasný nápad 
z vnějšího světa (a tím vnitřním myslím cokoli se zrodí v mé hlavě :))? To se stalo nedávno mě, ano, měla jsem to velké štěstí. 
Minulý rok se v našem skromném domku mnoho nezměnilo, spíš se daly věci zase trochu do pohybu kolem něj - ALE! 
Kde končívá den, ještě než Vaše unavené tělo a těžká hlava přeplněná myšlenkami spočine v měkké náruči postele? 
V koupelně - a na tu jsem tentokrát soustředila svou pozornost. 
Proběhly v ní určité změny tak, aby mě pobyt v ní co nejlépe zrelaxoval a pohladil po těle i duši. Aby byla světlejší,
 působila čistým dojmem a já si udělala dostatek místa na nějakou kvalitní a pěknou kosmetiku. 
A jednou z dokonalých variant a mým favoritem se tak stává i dánská přírodní kosmetika Meraki.
Měla jsem jedinečnou možnost vyzkoušet ji a musím říct, že mě opravdu nadchla. Svým provedením, vůní a vůbec celým nápadem, 
jak se presentovat světu. Pro mě osobně byla novinkou do mé koupelny i konjaková houbička, bez které už denně nedám ani ránu. 
Přestože jsem vždy žila v dojmu, že má pleť není nikterak problémová a nepotřebuje extra péči, po jejím pravidelném používání 
jsem zaznamenala dost velký rozdíl v jemnosti i čistotě mé pleti. 
Jsem za to moc ráda, že Martina z Bella Rose mi nabídla spolupráci na článku, který mě velmi lákal a vybrala pro focení 
této nádherně balené kosmetiky naší koupelnu. Myslím, že jí to tam moc slušelo a je mi jasné, za co budu teď častěji utrácet :).
Na focení nebylo zrovna dostatek světla, ale nakonec mi to nevadilo. Vždyť ke koupelnovému odpočinku místo toho denního
 patři spíš tlumené světlo svíček - a relaxace může začít.
K jedné takové Vás tedy srdečně zvu na blog Bella Rose, kde najdete i více fotografií 
a dočtete se o  značce Meraki v krásném článku, který včera Martina uveřejnila.
Tak přijemné pokoukání a doufám, že i Vás článek nabudí k nějakému odpočinku ve Vašich soukromých "lázních" ;).













Těším se moc zase příště!












4 komentáře:

  1. Ano, moc pekne, obe jsem dnes jiz na blogu BR obdivovala - fotky i kosmetiku.
    Mohla bych se zeptat, odkud mate tu uzasnou stolicku v koupelne? Moc dekuji. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, zdravím a děkuji! Dřevěnou stoličku a víc dalších jí podobných najdete na blackox.eu. Prima víkend! M.

      Vymazat
  2. Marti nádhera, doufám, že u nás jednou taky dojde na koupelnu, kde to pak bude slušet i té kosmetice :-). Taky jsem se chtěla zeptat na stoličku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, moc zdravím a díky, já jsem nadšená, že jsem si na takovou příležitost udělala konečně vhodnější podmínky :). Stoličku najdeš tady http://www.blackox.eu/kepa-no-drawer/. Já ji chytla ve výprodeji, ale i tak jsem měla trochu smůlu. Poslali mi ji místo v barvě natural nejspíš v barvě honey a já ji pak brousila celé odpoledne,než jsem dosáhla nějakého slušného výsledku :/. No to jsem si zas dala...:)). Posílám moc pozdravů do mlýna!

      Vymazat