neděle 7. února 2016

Emoce





Žiju a fotím dál, co se mi namane. Ale publikovat se dá hrstka. Nebo sestavit z něčeho článek s hlavou a patou. 
Jak předat dál nebo vysvětlit své emoce? Vy byste možná viděli jen pokus se pochlubit novými Hunterkami nebo způsob, 
jak Vám vecpat před oči mého oblíbeného litte Josepha, který Vás ve většině případech děsí ( není mi stále jasné proč :)). 
Nemusíte cítit ty emoce, které mě zahalovaly, když jsem cvakla spouští - možnost že ano mi přijde dost praštěná a naivní. 
Asi proto, že nejsem žádný fotograf.  Ale moc slov. Bez hudby. Ticho prý léčí, ale v tomhle případě je to přesně naopak. 
Dnes tedy servíruji mého nejnovějšího lékaře - Tylera Josepha. Mrzí mě, že kapelu Twenty one pilots jsem bohužel
 poznala teprve nedávno a tak mi utekl i jejich páteční koncert v Lucerně :(. 
Díky bohu, že manžel nahradil náš pochroumaný zesilovač právě včas novým a já si "dávám do žil"
 pěkně kvalitně a hlasitě :). Musím říct, že hltám každé slovo, a tóny po dlouhé době ticha probudily každý pór na mém těle! 
Ooooo můj bože! Konečně zas někdo s emocemi! A jakými!!! Tak tedy přidávám mou momentálně oblíbenou Lane boy 
a páteční prohru si tiším náplastí z festivalu Lowlands 2015. Jsem doma sama a vlastně nejsem..









Prima neděli všem - já ji jdu oslavit nějakou prací ;)














5 komentářů:

  1. Je videt, ze si to uzivate, to je dobre:-). M.
    Hezke fotky...

    OdpovědětVymazat
  2. ja na nich ujíždím uz dlhšie, tiež ma očarili na prvé počutie, moja neter len krútila hlavou a teraz už na nich fičí aj ona :D... pozdravujem Ika...

    OdpovědětVymazat
  3. Já také Twenty one pilots poznala teprve nedávno, hlavně díky písničce Stressed out. :)
    Ty fotky jsou úžasné. :)
    Ono emoce je těžké předat, napsat, ukázat... pak když už je třeba popíšeme nebo ukážeme je ještě těžké říct, jestli to někdo pochopil, ucítil tak, jak jsme to poprvé cítili my. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat